Hallo, heb sinds enkele dagen ff9 en speel dit op virtual game station 1.41 en ik moet zeggen ,niets te veel gezegd ,dit is een van de beste,zoniet de beste rpg die op dit moment bestaat.Straake graphics,goed verhaal etc.Graag reacties en eventueel hoever je bent.
ff9?
ik hoef geen links, maar hoe kom je daar aan? - Japanse tekst?
ik hoef geen links, maar hoe kom je daar aan? - Japanse tekst?
Verwijderd
Hopelijk komt er dit keer een volwassen pc conversie, en niet die 640x480 crap met die verschrikkelijk onscherpe textures!
Dat is toch wel een flinke domper op de feestvreugde : de graphics van FF. Bij FF7 viel het nog wel mee, maar als je FF8 vergelijkt met wat voor graphics andere spellen hebben....
Ik weet het, gameplay is het belangrijkst, maar toch is het errug jammer dat squaresoft niet wat meer moeite wilt doen.
Dat is toch wel een flinke domper op de feestvreugde : de graphics van FF. Bij FF7 viel het nog wel mee, maar als je FF8 vergelijkt met wat voor graphics andere spellen hebben....
Ik weet het, gameplay is het belangrijkst, maar toch is het errug jammer dat squaresoft niet wat meer moeite wilt doen.
ff9 is idd een erg cool spel
ik heb nu de USA versie
ben nu bij DISC 3 (waneer DAGGER koningin wordt) maar die doet het helaas niet
(verkeerd gekopieerd)
ik heb nu de USA versie
ben nu bij DISC 3 (waneer DAGGER koningin wordt) maar die doet het helaas niet
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik dacht dat de engelse versie nog niet verkrijgbaar was.
Speel je een ge-eumleerde PSX versie of heb je de echte PC versie?
anders moet ik maar eens op zoek gaan ofzo
Hoeveel CD's is het?
Speel je een ge-eumleerde PSX versie of heb je de echte PC versie?
anders moet ik maar eens op zoek gaan ofzo
I want to live forever, so far.. so good.
HAllo,hier als antwoord op je vraag: Ja ik speel de geemuleerde versie met verbeterde graphics door een patch,dit spel is echter alleen met een patch speciaal voor ff9 geschreven te spelen.Mail me als je meer interesse hebt.Verder is deze vgs versie inderdaad de nieuwste versie,die dus nodig is om ff9 te spelen.
Verwijderd
Heej weet iemand of er toevallig al een conversie voor de pc in de maak is? Ik heb er namelijk nog niks over kunnen vinden..
Verwijderd
Ik heb FF9 dan op de PSX (MTSC versie ofcoz) EN ik vind dat spel zo zwaar roeleren als het maar kan!! In vergelijking tot FF8, de verhaal lijn is meer gebasseerd op Fantasy
Ik vond FF8 TE realistisch
En het is juist koel als het fantasy en fluffy is enzo
. Zelf zit ik al op disc 4 (ik heb het spel al 2 weken nadat hij uitkwam, dus al sinds november ofzo ;P ) en ik heb em bijna uitgespeeld, maar toen kreeg ik een nieuwe bak
(guess what happened) 
/me is het er zeker mee eens dat Final Fantasy 9 de beste RPG is
/me is het er zeker mee eens dat Final Fantasy 9 de beste RPG is
Ik heb ff9 ook geprobeert te emuleren op mijn peeceetje (snel genoeg hoor....Athlon 800, 64 MB DDR Radeon videokaart, 256 MB geheugen).
Heb oa nieuwste Bleem, PSEmuPro en ePSXe geprobeert.....werken allemaal niet. Originele ff9 cd's geprobeerd + clone-cd kopieen. Werkten allemaal niet.
Ik baal hier echt van. Ben verslaafd geweest aan FF8PC en heb FF9 bij een vriend met een PS gespeeld en ben daar nu ook verslaafd aan aan het raken.
Misschien dat het aan die patch + VGS ligt. Kan iemand mij vertellen waar ik die vandaan haal.
Ik ben zelfs van plan om evt originele ff9psx te kopen als ik hem succesvol kan emuleren....
Heb oa nieuwste Bleem, PSEmuPro en ePSXe geprobeert.....werken allemaal niet. Originele ff9 cd's geprobeerd + clone-cd kopieen. Werkten allemaal niet.
Ik baal hier echt van. Ben verslaafd geweest aan FF8PC en heb FF9 bij een vriend met een PS gespeeld en ben daar nu ook verslaafd aan aan het raken.
Misschien dat het aan die patch + VGS ligt. Kan iemand mij vertellen waar ik die vandaan haal.
Ik ben zelfs van plan om evt originele ff9psx te kopen als ik hem succesvol kan emuleren....
Gadgeteer
Indeed, FF IX is weer van errug hoog niveau en dat was ook wel nodig na VIII. (die toch wel wat minder was dan VII) Gelukkig zit Square weer op de goede weg!
Verwijderd
Heb net FF 9 gekocht en neem morgen de pleestation die bij ons pa en ma staat mee naar huis en dan ga ik lekker een weekendje flink gamen:P
Verwijderd
Daar bennik het helemaal mee eens,en dan krijgen we ook nog eens de remake van FF4 voor de psx en voor ChronotriggerOp donderdag 01 maart 2001 17:13 schreef Xeno het volgende:
Indeed, FF IX is weer van errug hoog niveau en dat was ook wel nodig na VIII. (die toch wel wat minder was dan VII) Gelukkig zit Square weer op de goede weg!
En FF1 wordt herschreven in 3d platform!
zie ook Final Fantasy Online
En dan ook nog eens Final Fantasy The Movie :9~:9~:9~:9~:9~:9~
ENNNNNN ... *tromgeroffel* ... ofcoz Final Fantasy X!!!
/me kan niet wachten totdat het zo ver is!
De illegale meuk viert weer hoogtij hier. Maar ik ga zelf ook eens zoeken, ik ga niet jaren wachten voor een port naar PC en een Pleestation heb ik niet.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1