Toon posts:

Reageren op -1 reactie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de I-Pod draad dus gereageerd met (o.a.) deze post. Als reactie hierop krijg je deze en deze posts. Op de laatste zal ik maar niet reageren, die komt toch echt in de richting van een troll, maar die eerste weet er geloof ik het fijne niet van.

Die reactie staat op -1, waardoor ik geneigd ben om er niet op te reageren. (Om uit te leggen dat artikelen in de EU vaak duurder zijn door de import heffingen, ondanks de lage dollar koers). Ofwel: volgens mij hoort die toch eigenlijk minimaal op 0 ondanks het sarcastische toontje. (een 1 kan ook nog?) Maar dan nog: heeft het nut er op te reageren, of is dit nu al zo vaak uitgelegd dat iedereen het nu toch echt wel moet weten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Die reply hoort inderdaad niet op -1, ookal is ie misschien niet helemaal vriendelijk. Ik heb 'm +1 ondergewaardeerd gegeven.
En of je er wel of niet op moet reageren: of het nut heeft mag je van mij zelf bepalen, maar door hem iets uit te leggen leert hij weer wat nieuws en heeft het in mijn ogen dus wél zin om te reageren. Dat het eigenlijk iets algemeens is wat bijna iedereen zou (moeten) weten doet er dan niet toe :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 18 februari 2004 @ 20:26:
Die reply hoort inderdaad niet op -1, ookal is ie misschien niet helemaal vriendelijk. Ik heb 'm +1 ondergewaardeerd gegeven.
En of je er wel of niet op moet reageren: of het nut heeft mag je van mij zelf bepalen, maar door hem iets uit te leggen leert hij weer wat nieuws en heeft het in mijn ogen dus wél zin om te reageren. Dat het eigenlijk iets algemeens is wat bijna iedereen zou (moeten) weten doet er dan niet toe :)
Terwijl daar het reactie/moderatie systeem eigenlijk voor is bedoelt.
Zie het als een grote archiefkast: dingen die niet belangrijk zijn en/of bijdragen aan de kennis van mensen (niet 1 persoon) worden naar 0 of 1 gemod. Hierdoor blijven de reacties op 2/3/4 van een goed niveau. Voor mensen die alleen reacties op +2/3/4 willen zien zouden er dus alleen de beste over moeten blijven...

Ofwel: als ik er op reageer zouden jullie hem eigenlijk naar 0 moeten modden. En dat wil mij dus eigenlijk zeggen dat ik niet moet reageren. (En het kost me mijn karme :P )

Volgens mij snap ik mezelf niet meer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Als jij er informatief op reageert Mecallie, dan kost je dat heus geen karma hoor :)

. . . anders mag je me er persoonlijk op aanspreken :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op 18 februari 2004 @ 21:30:
Als jij er informatief op reageert Mecallie, dan kost je dat heus geen karma hoor :)

. . . anders mag je me er persoonlijk op aanspreken :Y)
Okee, ik heb er op gereageerd.
Ik doe dit onder protest en zal alle negatieve gevolgen voor mijn karma persoonlijk verhalen op botoo :7

In elk geval niet hoger dan 1 please :)