Toon posts:

Scherm valt uit tijdens opstarten van xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Terwijl mijn pc opstart, krijg ik eerst gewoon beeld, en als ik dan normaalgezien bij het inlogscherm van windowsXP moet komen, valt mijn scherm plotseling uit.
HEt enige wat ik gedaan heb, waar het misschien aan zou kunnen liggen is mijn PC opengedaan en stof opgestofzuigd. Of is het een softwarematig probleem?
Ik weet het niet.
Kan iemand mij helpen aub?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Kan je wel gewoon in Windows komen als je via de veilige modus opstart? Want ik denk namelijk dat je op een te hoge refreshrate draait, waardoor je monitor het niet aan kan als je in Windows komt :)

The devil is in the details.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als je beeldscherm uitvalt, komt er dan een 'no signal input' signaal:? Zo ja dan kan het best eens ligen aan de refreshrate van je monitor in windows. Opstarten in vielige modus en deze zo laag mogelijk zetten.

edit:
Trahaaag :| :P

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 18-02-2004 20:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 19:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

En heb je er niet toevallig een TV aan hangen?

Bij mij start hij eens in de zoveel tijd op met de TV als primaire monitor

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:30
Geef eens wat meer informatie over je pc, want dat is wel makkelijk. Vertel eens wat je al geprobeerd hebt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je anders misschien toevallig een andere monitor of videokaart geprobeerd ? Of de monitor/videokaart op een andere pc ? Misschien is je videokaart beschadigd tijdens het stofzuigen.

Kijk ook even in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04), Windows Crash/Memory dumps FAQ en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.. Misschien kan je daar nog wat info uit halen ?

Windows verder up-to-date ?

Graag zou ik ook wel willen weten welk type/merk videokaart en monitor je hebt.
Je topicstart is vrij compact. Op veel van de gestelde vragen hadden we eigenlijk de antwoorden al in je startpost verwacht. Hierover kan je veel vinden in Software Algemeen: Beleid

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 18-02-2004 22:55 . Reden: typo :( ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1