Toon posts:

MAXTOR 2 X STUK ???

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord met daarin 2 harde schijven van het merk Maxtor

1 hiervan is 7200 rpm en de andere van 5400 rpm.

Als ik op de Maxtor 7200 rpm, Windows XP pro opzet + Norton internet security en Norton Antivirus 2004 dan installeert hij alles wel maar Norton internet security en Antivirus werken niet, het is legale software en de lencensie is nog niet verlopen.

Als ik op mijn andere Maxtor 5400 rpm alles opgezet wat op die andere staat/stond werkt alles wel.

Is nu de Maxtor 7200 rpm stuk of doe ik iets fout ??

Graag hierop een antwoord.

Groet

Londeman M.P

( MAG WORDEN DOORGEMAILT NAAR *knip* )

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 18-02-2004 20:22 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Je begaat al een flink aantal misstappen met dit topic. Ten eerste is de topictitel van dit topic ranzig. Je hoeft niet zo te krijsen in de titel, we zijn niet doof (inkoppertje). Ten tweede blijkt nergens uit de topicstart dat je maar ook iets had uitgezocht danwel uitgeprobeerd om de schijf te testen. Wanneer je gewoon netjes in de FAQ van dit subforum had gekeken, dan had je kunnen uitvinden dat er testtooltjes van de harddiskfabrikanten bestaan om de schijf op de gezondheid te testen. Ten derde is het neerplempen van een emailadres (en dan ook nog gillend) volstrekt overbodig in een discussieforum. Hier reageren we gewoon in het topic op elkaar, anders heeft het topic totaal geen waarde wanneer iedereen naar elkaar mailt. GoT is geen contactadvertentiebord. Of je moet graag snel en makkelijk SPAM willen ontvangen natuurlijk.

Maargoed, herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.