Toon posts:

Panda icoon blijft weg (xp)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

heb hier winxp home met daarop panda antivirus , nu is het geval dat m,n pc niet meer permanent beveiligt is het panda icoon is weg bij de klok
als ik de permanente beveiliging aanvink en op ok klik en daarna weer het panda antivirus prg opstart staat ie weer op uitgezet

en ik krijg met geen mogelijkheid het panda icoon bij de klok terug , heb het prg ook al opnieuw geistalleerd maar dat hielp ook niks

heb nu inmiddels 3 virussen op m,n pc
1 in het geheugen en 2 in de system 32 map

virus naam BCK/vicer.a

geinfecteerde bestanden wininv.dll en winkey.dll

iemand hier een oplossing voor ??

Greetzz McReal

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Menneke, welkom op GoT! :*)
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 19:04:
heb nu inmiddels 3 virussen op m,n pc
1 in het geheugen en 2 in de system 32 map

virus naam BCK/vicer.a

geinfecteerde bestanden wininv.dll en winkey.dll

iemand hier een oplossing voor ??
Duh. Eerst de virussen verwijderen, kijk daarom voor tools op internet bij bijvoorbeeld www.norton.com De virussen tegenwoordig schakelen scanners uit als de pc geïnfecteerd is.

Of Format.exe >:)
Greetzz McReal
Check hier eens :)

[ Voor 66% gewijzigd door PcDealer op 18-02-2004 19:09 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Werkt je internetverbinding op die PC nog? Je kan je systeem ook online laten scannen/cleanen bij o.a. pandasoftware.com. Daarna je Panda AV maar opnieuw installeren lijkt em zo.
Ook snel: Stinger downloaden: checkt je systeem op de meest actuele virussen en past op een diskette.

Verwijderd

Topicstarter
heb m,n pc laten scannen en panda vind de virussen en heeft ze gedesinfecteerd maar ze komen weer terug :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 19:15:
heb m,n pc laten scannen en panda vind de virussen en heeft ze gedesinfecteerd maar ze komen weer terug :(
Dan lijkt t me handiger dat je je hele hdd formatteert en windows er opnieuw opzet :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

Verwijderd

Als je virusjes weer terugkomen moet je even je systeemherstel uitzetten.
Av's hebben wel eens problemen om virussen die daar in zitten te kunnen verwijderen,omdat ze in gebruik zijn door je sysherstel.
Pagina: 1