Toon posts:

[winXP installatie] Fout bij kopieeren van bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het installeren van winXP Pro... heb de partitie's aangemaakt en geformateerd enz... en nu gaat windows dus de bestanden naar de schijf kopieeren, maar hier krijg ik dus een fout melding >>

--------------------------------------------------------------------------------------

Het bestand [bestandsnaam] is niet juist gekopieerd

Het bestand dat Setup op de vaste schijf heeft geplaatst, is geen geldige Windows XP-systeemkopie. Dit kan duiden op een probleem met de cd-rom van Windows XP als u het besturingssysteem vanaf een cd-rom installeert.

* Druk op ENTER als u het kopiëren opnieuw wilt proberen.

Als u dit bericht blijft ontvangen, dient u contact op te nemen met de leverancier van Windows XP of met de systeembeheerder.

* Druk op ESC als u dit bestand wilt overslaan.

Waarschuwing: als u ervoor kiest dit bestand over te slaan, kan setup mogelijk niet worden voltooid en werkt Windows XP mogelijk niet goed.

* Druk op F3 als u Setup wilt afsluiten.

--------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nu [bestandsnaam] gebruikt omdat dit al de zoveelste keer is dat ik deze melding krijg (met 3 verschillende cd's) en elke keer is het weer een ander bestand! Nu gaat het om >> sfcfiles.dll en de andere weet ik niet precies meer!

Waar kan het aan liggen, aan het software ligt het niet want dat werkte 2dagen terug wel goed!

Zou het de HDD zijn of de cd-rom drive?

(ik heb dit onder software geplaatst omdat niet zeker wist of het nou onder SW of HW moest)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 19:06 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En je weet zeker dat je CD schoon en krasvrij is? :)

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 14:29
Volgens mij staat er iets over in de FAQ,
maar ik dacht iets met geheugen, als ik me niet vergi :?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 18 februari 2004 @ 19:04:
En je weet zeker dat je CD schoon en krasvrij is? :)
cd is krasvrij... heb zelfs een nieuwe cd gebrand en daar ligt het dus ook niet aan!!

Ik zal eens ff in de FAQ kijken

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer misschien je geheugen eens met bijvoorbeeld memtest te testen. Eventueel de harde schijf op fouten controleren met een programma van de fabrikant kan misschien meer helderheid scheppen. Al eens geprobeerd om een ander os te installeren voorzover dit voorhanden is ? Je kan eventueel ok proberen met een bootdisk, te vinden op onder andere www.bootdisk.com proberen op te starten, en de bestanden handmatig naar de schijf kunnen kopieren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters