Toon posts:

Microsoft update...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit draadje dus.
Momenteel valt het mee met de trolls/flames. Wel staan er weer reacties op 4 die bestaan uit 1 regel en op 1 horen.

Maar er gaat vast nog meer komen, dus ik denk ik open een centraal topic >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben er alvast een keertje doorheen gegaan. Onderwijl kwam ik onder andere deze tegen. Is die nu overbodig, en dus 0 waard? Of zit er een heel geniepig trolletje in? Voor dat laatste spreken die '...' aan het einde van zijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

't Is idd wel onder trollerig te vangen Harm, maar het word netjes gebracht en er zit een zekere waarheid in.
wmb 0 overbodig

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is een steek onder water. Geen echte troll, er zit zelfs een kern van waarheid in. Afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt kan je het 0, 1 of -1 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hier en daar een schaafje gepleegd, en de link van Harm is wat mij betreft een 0: overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Qua gevoel zou ik zeggen dat dit een +1 reactie is, maar mod-technisch gezien is dit best wel een oneliner cq. open deur reactie en hoort daardoor thuis op de score nul. Er zit een kern van waarheid in, maar is ook zo te interpreteren dat het troll naar Microsoft is. Dan wegen beide kanten even zwaar mee en dan heb je rechtvaaridge score van nul
Pagina: 1