Kent iemand deze speakers?

*klik*
Ik heb deze (2 stuks
) ooit eens van iemand overgekocht voor 150 gulden toen nog, diegene had ze altijd in een kroeg hangen.
Nou ben ik er zelf best tevreden mee, daar gaat het niet om, maar ik kan er dus echt helemaal nergens info over vinden. Niet op GOT, niet op Google...
Ik kan, getest met wavgen1, geluid van ongeveer 10hz tot 22000hz horen, vooral de 30 - 50hz dreunt lekker
(Als bass op pc en op receiver op 0 staat)
Het id-plaatje wat er op zit:

*klik*
Overigens heb ik het spul aangesloten op deze receiver:

*klik*
(Kenwood KR-V7080, don't mind the dust
)
Mijn vraag is dus: Kent iemand deze speakers, zijn ze goed/middelmatig/slecht?
Ohja en zijn ze op een goede receiver aangesloten of zou ik iets anders moeten gebruiken?
Volgens http://www.homecinemachoi...ood/KenwoodKR-V7080.shtml is het "3 x 100W RMS to front left and right and centre, 2 x 28W to rear", dus als ik het id-plaatje op de speaker moet geloven moet dat goed zijn.
Ik ben benieuwd wie mij wat meer info kan geven!
Oh, ff gemeten, speaker is: 33,5cm breed, 60,5cm hoog en 21,5cm diep.

*klik*
Ik heb deze (2 stuks
Nou ben ik er zelf best tevreden mee, daar gaat het niet om, maar ik kan er dus echt helemaal nergens info over vinden. Niet op GOT, niet op Google...
Ik kan, getest met wavgen1, geluid van ongeveer 10hz tot 22000hz horen, vooral de 30 - 50hz dreunt lekker
Het id-plaatje wat er op zit:

*klik*
Overigens heb ik het spul aangesloten op deze receiver:

*klik*
(Kenwood KR-V7080, don't mind the dust
Mijn vraag is dus: Kent iemand deze speakers, zijn ze goed/middelmatig/slecht?
Ohja en zijn ze op een goede receiver aangesloten of zou ik iets anders moeten gebruiken?
Volgens http://www.homecinemachoi...ood/KenwoodKR-V7080.shtml is het "3 x 100W RMS to front left and right and centre, 2 x 28W to rear", dus als ik het id-plaatje op de speaker moet geloven moet dat goed zijn.
Ik ben benieuwd wie mij wat meer info kan geven!
Oh, ff gemeten, speaker is: 33,5cm breed, 60,5cm hoog en 21,5cm diep.