Toon posts:

Slotjes in OTF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat er slotjes worden geplaatst oke!! Maar wat ik zo irritant vind dat die topics dan blijven staan, je kunt ze lezen maar er niet meer op reageren. Misschien hoort dit onder "lieve adjes" maar daar kom ik weinig of nooit. Wat ik bedoel te zeggen dat je eigenlijk een mening hebt over wat er in die topic staat maar er niet meer op kunt reageren. De laatste paar dagen bezoek ik dit forum en vind nogal wat slotjes op topics waar ik eigenlijk wel wat over wil zeggen. Hiermee bedoel ik niet topics zoals "wat heeft/doet/mag/enz een tweaker" of "slotjes topics". Mijn vraag is dus of er nog meer tweakers zijn die dit irritant vinden. Enuh toch ff naar alle modjes en tweakers dit is niet bedoeld als flame maar gewoon een gedachte die ik wil bespreken en waarvan ik hoop dat het niet op een flame uitloopt!!!

Vanwege de (voor LA) onduidelijke titel heb ik 'm even veranderd... Anton

Verwijderd

Dit moet idd toch echt in lieve adjes.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

...En dus maar even verplaatst...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Gesloten topics apart/verborgen houden staat op de todo list als ik me niet vergis.

Professioneel Hyves-weigeraar

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

Op donderdag 14 december 2000 01:20 schreef WouterTinus het volgende:
Gesloten topics apart/verborgen houden staat op de todo list als ik me niet vergis.
In Meldpunt Misbruik gebeurt het zelfs al.

Verwijderd

Het is geweldig mike :)

Verwijderd

Wat dacht je van alle gesloten draadjes naar 1 read-only afdeling ..

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Vind de slotjes in OTF wel het leerproces bevorderen.

Goedwillende weten nu "Zo'n posting kan dus niet"
En commentaar van klagers neem ik dan graag op de koop toe.

Ik ben er dus voor in OTF de slotjes voorlopig te laten staan.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat, als je kijkt wat het meeste nut heeft:

- deleten: mensen zien niet wat 'fout' is, en reageren hier ook niet op. Dit scheelt weer een hoop nieuwe (boze) topics.

- laten staan/apart gedeelte: zie vorige optie. Je krijgt een situatie (zoals deze nu gaande is) dat mensen zich boos gaan maken of willen reageren op een gesloten topic. Door deze te deleten voorkom je deze problemen.

Alhoewel ik denk dat dit probleem slechts tijdelijk is (tot dat iedereen GoT 'nieuwe stijl' doorheeft), het beste voor de eerst genoemde optie kan worden gekozen.

Maar goed, 't is maar een hersenspinsel van moi....

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 02:17 schreef LoneGunman het volgende:
Ik denk dat, als je kijkt wat het meeste nut heeft:

- deleten: mensen zien niet wat 'fout' is, en reageren hier ook niet op. Dit scheelt weer een hoop nieuwe (boze) topics.

- laten staan/apart gedeelte: zie vorige optie. Je krijgt een situatie (zoals deze nu gaande is) dat mensen zich boos gaan maken of willen reageren op een gesloten topic. Door deze te deleten voorkom je deze problemen.

Alhoewel ik denk dat dit probleem slechts tijdelijk is (tot dat iedereen GoT 'nieuwe stijl' doorheeft), het beste voor de eerst genoemde optie kan worden gekozen.

Maar goed, 't is maar een hersenspinsel van moi....
Er zijn argumenten voor beide. Maar ik vind wel dat het soort mensen die nieuwe boze topics gaat openen omdat andere van ze gesloten zijn, niet het soort mensen zijn die ik graag op het forum zie. Diegene die wel gewoon normaal kunnen doen waarderen misschien wel dat ze de boel terug kunnen lezen.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 december 2000 02:27 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Maar ik vind wel dat het soort mensen die nieuwe boze topics gaat openen omdat andere van ze gesloten zijn, niet het soort mensen zijn die ik graag op het forum zie.
Precies, helaas zijn deze mensen er wel.

Maar goed, het is nogal een lastige kwestie. Mijn voornaamste reden dat ik de slotjes liever niet zie, is dat ik me er nogal aan erger. Niet zozeer de slotjes opzich, maar aan het feit dat er nog legio mensen zijn die onzinnige topics openenen. De tijd zal het leren.....;)

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik ben het met HBM eens, voorlopig lijkt het mij het slimste dat de topics die gesloten zijn blijven staan. Zo kan men zien wat er niet goed was, het is dus een soort leerproces op deze manier.

Men moet inderdaad nog een beetje wennen aan GoT-nieuwe stijl en daarom lijkt het mij _juist_ dat deze topics moeten blijven staan. Mensen die dan gaan "muiten", zijn natuurlijk lastig, maar je weet wel de aard van deze personen (lastig).

Bericht hierboven

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb net wat dingetjes nog gedelete, het was er echt een slagveld net, nu staat het alweer iets netter :)

Maar ik dacht dat er een functie bijkwam dat je een tijd in kon stellen (close en na 30 minuten delete ie zichzelf).

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ja Tom, ik ben ook al aan het ruimen, die functie staat overigens wel op het lijstje bij Arjen en Jorma, maar ik weet niet wanneer het komt... Voorlopig moeten we dus nog even blijven deleten.

Bericht hierboven

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Kan de naam van het OTF forum niet verandert worden naar "flamen, lite-modjes, waarom is me topic gesloten" forum? Over iets anders hebben ze het niet meer! Als dit nog lang duurt, hoop ik dat jullie dat forum gewoon deleten. Zoals het nu gaat, slaat het echt helemaal nergens op!

:( die goeie ouwe tijden :(

Mijn iRacing profiel

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb zojuist een stukje tekst geschreven (had weinig tijd, het is nog niet helemaal af e.d.)
Kijk maar ff hier:
gathering.tweakers.net/showtopic/87993

Bericht hierboven

• collin

collin

Who da man !!

Jah dat heb ik ook gelezen, maar ik denk dat dat echt geen steek gaat helpen. Er zijn al 423525 topics geweest over wat je wel en niet mag en er zijn er nog teveel die het verzieken!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Het grote nadeel wat je hebt als je die gesloten topics laat staan is dat mensen ze toch gaan lezen. Hierdoor kunnen die topics toch nog stof doen opwaaien en in andere topics weer opduiken.

Ik zou toch voor deleten gaan. Als er dan alleen maar goede topics blijven staan is dat toch goed?

• collin

collin

Who da man !!

ja zo denk ik er ook over. en degene die een fout topic gepost heeft, merkt vanzelf wel dat ze topic weg is en dat dat niet mocht dus.. naja het is allemaal maar gissen, wie weet hoe het wel goed zal gaan..

Mijn iRacing profiel

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Topics die gesloten zijn en geen leerfunctie hebben deleten en topics die wel leerfunctie hebben sluiten en laten staan.

Verwijderd

topics met leerfunctie krijgen geen slotje...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Leerfunctie als hierboven in draad vermeld. Degene die wel degelijk gesloten moeten worden, maar voor andere users nuttig zijn om alsnog te zien. Vooral over het hoe en waarom van het sluiten. En de grote hoop kan dan rechtstreeks in het jiskefet.
Pagina: 1