heej iedereen,
ik heb sinds ongeveer 1,5 jaar m'n speedtouch HOME modem getweaked naar een PRO. Dit werkt allemaal goed.
Het enige probleem wat ik nu heb gekregen is dat als ik wil inloggen op mijn modem via TELNET of WEB-based interface. Dat er wordt gevraagd om een Loginnaam en wachtwoord. Deze heb ik overigens nooit ingesteld. (En werd vroeger ook nooit gevraagd
)
Welke mogelijkheden werken niet (allemaal meerdere malen geprobeerd):
- Resetten naar default (pin aan de achterkant)
- Via TFTP m'n modem benaderen
- TELNET / HTTP benadering
- Expert en wachtwoord om in expermodus te komen... (maar dan nu gebruiken om uberhaupt op mijn modem te kunnen komen)
- USER als gebruiker werkt niet...
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik kan dus totaal NIET bij mijn modem, totaal geen toegang dus
Internet werkt wel gewoon.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
, ik heb google al meerdere malen afgestruind om te kijken of er iets te vinden was, maar nee
alvast bedankt voor de moeite!!
grtsz,
Bas
Ps op het forum staat al een topic met het zelfde probleem (van vorig jaar september laatste post) maar toen had niemand een oplossing, ik hoop nu wel
ik heb sinds ongeveer 1,5 jaar m'n speedtouch HOME modem getweaked naar een PRO. Dit werkt allemaal goed.
Het enige probleem wat ik nu heb gekregen is dat als ik wil inloggen op mijn modem via TELNET of WEB-based interface. Dat er wordt gevraagd om een Loginnaam en wachtwoord. Deze heb ik overigens nooit ingesteld. (En werd vroeger ook nooit gevraagd
Welke mogelijkheden werken niet (allemaal meerdere malen geprobeerd):
- Resetten naar default (pin aan de achterkant)
- Via TFTP m'n modem benaderen
- TELNET / HTTP benadering
- Expert en wachtwoord om in expermodus te komen... (maar dan nu gebruiken om uberhaupt op mijn modem te kunnen komen)
- USER als gebruiker werkt niet...
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik kan dus totaal NIET bij mijn modem, totaal geen toegang dus
Internet werkt wel gewoon.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
alvast bedankt voor de moeite!!
grtsz,
Bas
Ps op het forum staat al een topic met het zelfde probleem (van vorig jaar september laatste post) maar toen had niemand een oplossing, ik hoop nu wel