Toon posts:

[MySQL+PHPMyAdmin] Geen SQL query!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met PHPMyAdmin een dump gemaakt. Wanneer ik deze vervolgens weer importeer via PHPMyAdmin krijg ik de melding:

Geen SQL query!

Nogmaals; de query is door PHPMyAdmin zelf gegenereerd en niet bewerkt! Enige controle door mij persoonlijk wees uit dat het toch wel degelijk een geldige query is!

Het bestand is ongeveer 6 MB (.sql.gz) / 55 MB (.sql) groot.

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 19:03
Als het één lang insert statement is kan het best zijn dat phpmyadmin er niet tegen kan.
55 mb is best flink namelijk. Ik had laatst allerlei foutmeldingen toen ik 1500 records met 3 velden met phpmyadmin in wou voegen.

En als je een sql-file van 55 MB hebt, zal ik je niet vragen 'm hier te posten :P

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 10:23
In je php instellingen staat waarschijnlijk dat uploads maar 2mb mogen zijn, je kunt dus nooit die dump naar het script verstruren.

Verhoog de upload_max_filesize en het moet wel werken. Tenminste als het script niet aan z'n max_execution_time komt!
code:
1
2
; Maximum allowed size for uploaded files.
upload_max_filesize = 100M

en deze ook nog maar ff:

code:
1
2
; Maximum size of POST data that PHP will accept.
post_max_size = 100M

[ Voor 35% gewijzigd door Tarzan op 18-02-2004 18:06 ]

..:: ::..

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 00:41

WPN

aangezien het zo groot in omvang is neem ik aan dat je ook de data heb gedumped

wat je eerst nog kan proberen is zonder data te doen
en daarna proberen met de data

het kan zijn dat er in de data speciale tekens voorkomen zoals ' of " die de query ongeldig maken.......

mijn idee

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum