Ik kreeg ik een mail van Wintelco dat ik had 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij Wintelco, het ging hier om een voeding en een koelertje, voor een totaalbedrag van 45 euro ofzo.
Ik was deze bestelling een beetje vergeten, omdat ik ergens anders al de spullen had gekocht, en de mail niet meer had. (Inbox van OE gewiped
)
Nu heb ik dus gezegd dat ik het graag wou annueleren, kreeg van Wintelco het volgende antwoord:
Ik was deze bestelling een beetje vergeten, omdat ik ergens anders al de spullen had gekocht, en de mail niet meer had. (Inbox van OE gewiped
Nu heb ik dus gezegd dat ik het graag wou annueleren, kreeg van Wintelco het volgende antwoord:
Ik heb dus teruggemaild dat ik hierover niks heb gelezen op de site. en kreeg het volgende antwoord:Hallo,
Het gaat om een voeding en een ventilator. Als het gelijk dezelfde dag was geannuleerd dan hadden we het zondermeer probleemloos kunnen annuleren. Nu we er al enige tijd in hebben gestoken om uw order in behandeling te nemen zijn we genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen á € 5,00 als u het wenst te annuleren.
Met vriendelijke groeten,
Wintelco Computers
mailto:****@wintelco.nl
Mogen ze dit wel doen? Moet ik dus annueleringkosten betalen?Hallo,
U ziet het niet over het hoofd, vanwege het feit dat we normaal deze keuze niet hebben. Normaal zou u nu nog een afnameplicht hebben, maar gezien u wenst te annuleren bieden we deze ‘extra’ mogelijkheid.
Met vriendelijke groeten,
Wintelco Computers
mailto:***@wintelco.nl
Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II