Toon posts:

Nederlandse handleiding IXUS 400

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die geinteresseerd zijn in de Nederlandse handleiding van de CANON IXUS400 kunnen een mailtje sturen naar : alpho@tiscali.nl
(deze gebruiksaanwijzing is onmisbaar om het optimale rendement uit deze super camera te halen)

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Engelstalige manuals zijn trouwens van de Amerikaanse site van Canon te halen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Wat een fantastische mededeling. Heb het vermoeden dat ik niet eens heel hard om een slotje hoef te roepen. Wat je nu overigens doet is volgens mij ook op het randje van het wettelijk toelaatbare. Misschien dat je je hard-copy wilt verpatsen, maar als je een duplicaat ervan wilt verspreiden dan denk ik dat dat strijdig is met de copyright wetgeving.

Als je em digitaal hebt, zet hem eens online, kunnen we zien of Canon je een proefproces aandoet. En nog een ding: koop gewoon een Nederlands model, bespaart je mogelijk een hoop ellende en dan is hij misschien wel tien euro duurder, maar dat geld blijft in ieder geval in de Nederlandse economie!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

hmmok. zolang je geen Canon BV bent kan je hier maar beter geen copyrightdingen aanbieden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.