Allereerst mijn excuses voor de belabberde topic titel, want kon ff niets beters verzinnen 
Probleem:
We zitten midden in een verbouwing en dat duurt nog 3 weken, in ons huis is de electra heel raar aangesloten, maw de groepen zijn niet logisch ingedeeld. Zo zit mijn kamer al op 2 aparte groepen. Ene deel van de kamer op groep A en de andere op groep B b.v.!
Nu is het al 5 x voorgekomen dat door een stroomstoring, mijn pc geen stroom krijgt en dus helemaal ineens uit gaat. Dit is uiteraard niet gezond voor de pc. Op een LAN heb ik het ook al 2 x mogen meemaken
Maar kan dit blijvende schade aan mijn pc en randapparatuur aanrichten dat het zooitje ineens geen stroom krijgt 
En is het verstandig om sowieso een UPS aan te schaffen
Dit mbt de stroomstoringen tijdens de verbouwing en op LANS, en uiteraard als er iets anders met de stroom aan de hand is
Probleem:
We zitten midden in een verbouwing en dat duurt nog 3 weken, in ons huis is de electra heel raar aangesloten, maw de groepen zijn niet logisch ingedeeld. Zo zit mijn kamer al op 2 aparte groepen. Ene deel van de kamer op groep A en de andere op groep B b.v.!
Nu is het al 5 x voorgekomen dat door een stroomstoring, mijn pc geen stroom krijgt en dus helemaal ineens uit gaat. Dit is uiteraard niet gezond voor de pc. Op een LAN heb ik het ook al 2 x mogen meemaken
En is het verstandig om sowieso een UPS aan te schaffen