Sinds een paar dagen 'doet mijn Enter toets het niet meer'...Als ik de computer aanzet en gewoon ga typen enzo en mijn Enter toets indruk dan doet ie nog wel wat ie normaal ook moet doen
, maar als de computer een tijdje aanstaat en ik dan op Enter druk gebeurt er nix meer...Gisteravond deed ie het opeens weer wel, en vanmiddag dee ie ut ook heel lang wel(normaal echt maar paar minuten, nu zeker 2 uur...) maar nu doet ie het inees weer niet meer.... Dus ik had een ander toetsenbord gepakt en op computer aangesloten, maar ook bij dat toetsenbord werkt de Enter toets niet....Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik het kan verhelpen, want het is wel erg irritant om de Enter toets niet te kunnen gebruiken.... Ik weet niet of ik het in het goeieforum heb gezet...zo niet sorry dan... Maar ik hoop echt dat er iemand is die me misschien kan helpen
Greetz
iemand heeft ws. een trojan als netbus op je compu gezet en zit nu te geinen door afwisselend de enter toets de dis- en enablen.... Rag er eens een goeie virusscan overheen
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
bedankt voor je reactiekamstra schreef op 18 februari 2004 @ 16:53:
iemand heeft ws. een trojan als netbus op je compu gezet en zit nu te geinen door afwisselend de enter toets de dis- en enablen.... Rag er eens een goeie virusscan overheen
ik heb dus die virusscan gedaan, en die trojan is verwijderd stond der.
maar als ik nu de pc aanzet, dan start ie helemaal op, all1 als zeg maar alles dan helemaal opgestart is loopt ie vast....k kan nu dus niks meer doen...Iemand nog misschien een idee van wat ik zou kunnen doen?
maar als ik nu de pc aanzet, dan start ie helemaal op, all1 als zeg maar alles dan helemaal opgestart is loopt ie vast....k kan nu dus niks meer doen...Iemand nog misschien een idee van wat ik zou kunnen doen?
goh uhh jaaw goed idee...
uhmmm this me nu dus op wonderbaarlijke wijze gelukt om de pc echt aan te zetten, en op internet te gaan....vraag me niet hoe...maar heel veel programma's werken nu best wel niet goed...kdenk eigenlijk dat dat trojan ding der nog op zit....of iets dergelijks...kan iemand me een site geven met de beste trojan/virusscanner ofzo? Zou misschien wel handig zijn.....Als iemand me helpt echt heel erg bedankt dan
Greetz
uhmmm this me nu dus op wonderbaarlijke wijze gelukt om de pc echt aan te zetten, en op internet te gaan....vraag me niet hoe...maar heel veel programma's werken nu best wel niet goed...kdenk eigenlijk dat dat trojan ding der nog op zit....of iets dergelijks...kan iemand me een site geven met de beste trojan/virusscanner ofzo? Zou misschien wel handig zijn.....Als iemand me helpt echt heel erg bedankt dan
Greetz
Pagina: 1