Toon posts:

Outlook 2003 email op server dubbel binnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He pieps,
Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb Outlook 2003 (bij Office 2003) op mijn pctje staan. Ik ben net overgestapt van Outlook Express die het overigens prima deed. Nu is het probleem:
Omdat ik met meerdere pc's in huis email binnen haal heb ik ingesteld dat de mail op de server moet blijven staan. Als ik mijn mail dan binnen haal, haalt outlook03 mail binnen die ik al binnen heb gehaalt. Dubbel dus.
Dit gebeurt alleen wanneer ik het programma voor het eerst opstart. Als het programma al aan het draaien is doet hij het alleen de 1e keer.
Ik heb op dit forum al een eerdere post gevonden maar daar is geen antwoord uit gekomen :? .
Heeft iemand een idee?
Thx

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Je had zoiezo dat topic omhoog kunnen schoppen?
Misschien dat hij bij opstart alle post binnenhaalt, terwijl hij tijdens het draaien syngroniseert. Dit moet in je instellingen te veranderen zijn...

DM!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was alle PC's koppelen aan 1 en hetzelfde .PST bestand over het netwerk dan heb je dat probleem niet meer. En hoef je ook geen kopie meer achter te laten op de server.

(dit is natuurlijk alleen maar handig als je een PC hebt die altijd aan staat.)

Verwijderd

Heb het probleem ook gehad. Zowel met outlook 2000 als Outlook 2003.
Sinds 4 maanden gebruik ik de mail functie in Mozilla en sindsdien is het probleem niet meer waargenomen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat van dat alle pc's aan een bestand koppelen is indeed een idee.
Maar er moet toch een oplossing zijn in dit programma en met het laten staan van de emails op de server.
Heeft niemand anders een idee?

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik zit met precies het zelfde probleem en heb het antwoord helaas nog nergens kunnen vinden.

Hopelijk heeft iemand ondertussen al een oplossing gevonden.

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

en echte oplossing is er vlg mij niet voor.
maar waarom elk mailtje op elke pc kunnen zien, gewoon binnenhalen op de pc waar je achter zit.

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Soms haal ik mail thuis op en op m'n werk, waarbij het soms handig is dat je de mail nog kan lezen die je thuis al bekeken hebt.

Koop je eigen eiland!

Pagina: 1