Toon posts:

100X outdoor wireless infrared security camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken de Trust 100X outdoor wireless infrared security camera aan te schaffen. Vooral omdat hij voor buiten is en infrarood heeft. Deze dus:
http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12955

Is er iemand die ervaring heeft met de kwaliteit van deze camera? En dan vooral de nachtkwaliteit en nachtzicht op een afstand van circa 10 tot 15 meter? Op internet heb ik hier niks over kunnen vinden helaas.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Kicken binnen 24 uur wordt niet echt gewaardeert, als iedereen dat zou doen zou het nut ervan uberhaupt wegvallen. Als er niets over geschreven is is het of niet veel soeps of net nieuw. In het laatste geval zou het een goed product kunnen zijn (wat ik gezien de merknaam betwijfel) maar dan heeft hier er natuurlijk ook niemand ervaring mee :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

tjah ik vind dat cameratje er persoonlijk nog al uit ziet als speelgoed.
Tussen 10 en 12 meter zicht zal het cameratje denk ik niet halen. Of die IR LED's moeten heel erg overstuurd zijn en ik verwacht uit ervaring dat Trust dat niet doet.
ik had laatst een fotocamera (van trust) in de leen vor de open dagen op school, maar de foto's waren niet van zulke hoge kwaliteit.
_ferry_ had zijn cam bij zich en die was minder pixels deze maakte overigens wel scherpere foto's.

dit is alleen mijn mening, laat mijn mening jouw keuze niet beinvloeden O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik wil natuurlijk het liefst echt ervaring van mensen die hem hebben. :) Ik heb wel een paar reviews gelezen op de site van trust zelf, maar hoor liever echte gebruikers ervaringen. De andere draadloze niet buiten en niet ir-sets zijn van trust helemaal niet zo slecht, want die heb ik al eens gezien.

Ik weet dat trust een dozenschuiver is maar dat wil niet per definitie zeggen dat het troep is.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou een trust cam zowiezo overslaan. De kwaliteit is gewoon minder en software support vaak erg slecht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1