Woei, ik merk net dat de alternatieve smileys het ook doen. (Die dingen die je per SMS in kan kopen bij MS) Erg fijn, hoef ik niet meer te gokken wat ze betekenen. Jah ik heb nichtjes in men lijst die die dingen gebruiken
Wat ook een handige 'feature' is dat je van die vervelende blockcheckers kan blokken

Je krijgt met aMSN namelijk ook een venstertje als je 'gechecked' word, dit adres voeg je toe aan je lijst en blokkeer je. Nu zal de blockchecker zeggen dat je offline bent! Erg fijn als je van die vervelende puber in je lijst hebt die je de heletijd checken en je dan irl gaan melden dat je ze niet moet blokken
@MadEgg: Toen ik daarnet terug kwam van men diner was men systray icoon wel ineens verdwenen, ik heb het verder nog nooit meegemaakt. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
@DeMoN: Jah, zover was ik ook al

Ik heb ondertussen alle combinaties gehad en bij geen enkele komen die MSN venstertjes on top. Hebben anderen daar geen last van? Ik gebruik gewoon RedHat 9 met GNome, lijkt me nou niet een extreem vage combinatie ofzo...
[
Voor 11% gewijzigd door
Mac_Cain13 op 18-02-2004 19:23
]