Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

draadloos opslagmedium: >2GB via Wifi of Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 16:37

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Het is soms handig om data van PDA of camera op een groter opslagmedium over te kunnen pompen. Opslag is daarvoor erg duur en beperkt in capaciteit. Een harde schijf met bluetooth of wifi interface zodat ik een wat groter en betaalbaarder medium beschikbaar heb zou erg helpen. Voor plaatjes zijn er imagetanks, maar voor MP3's, films en andere bestanden lijken die niet geschikt. Om nou een laptop te kopen en als draagbare fileserver te gebruiken vindt ik wat overdreven.
Dus gezocht: 2GB of meer met bluetooth of wifi, liefst met batterij-optie. Wie weet er wat?

De HopBit van Toshiba is niet meer te krijgen, ondermeer Expansys geeft aan dat hij discontinued is. Waarschijnlijk is hij zowiezo zo goed als alleen in Japan verkrijgbaar geweest.

edit:
linkje toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Milmoor op 18-02-2004 16:05 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Asus komt in Mei met een Wifi-benaderbare harddisk.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bluetooth is imho te langzaam. Neem dan WiFi.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Bluetooth is snel genoeg om mp3 te streamen (tot 1Mbit). Video wordt krap aan, maar zou bij voldoende compressie en de lagere resolutie van een PDA nog goed moeten gaan. Maar ik ben het met je eens dat Wifi een stuk sneller is, en daardoor interessanter is. Alleen het stroomverbruik is voor onderweg wat vervelend.