Toon posts:

Poorten james bond nightfire:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar de poorten die je los moet zetten op je speedtouch 510 modem.
Ik speel het spel al een tijdje maar ik wil zelf ook graag een server maken maar die komt niet in de lijst te staan van de online servers
Ik kan wel allle pooten los zetten met z.n configuratie file maar dat wil ik niet ik wil de specifieke pooten hebben voor dat spel maar ik kan ze egt nergens vinden. Wie kan mij helpen ?

Quote uit de helpfile van jamesbond:

port <server_port> [default server port is 26015. Each server needs a unique port, must be set in the dedicated.bat]
-queryport <gamespy_port> [default query port is 6550. This is the port that GameSpy uses to query the server for its status to show in the server list, must be set in the dedicated.bat]

Hier wordt ik ook niet wijs uit of het udp of tcp moet zijn ?

Verwijderd

Ga er maar van uit dat het het spel in ieder geval UDP is. TCP is relatief gezien een stuk trager dan UDP, en de error correctie is bij een spel minder wenselijk dan een lage ping. Gamespy, aan de andere kant, zou weer heel goed TCP kunnen zijn.

Ach, desnoods zet je het voor UDP en TCP open :P

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anders zet je zowel TCP als UDP open en kijk je tijdens het draaien van de game naar de 'state' in het scherm NA(P)T van je modem. En dan kan je altijd nog het niet gebruikte protocol weghalen.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke maar ik moet weten welke poort nummers.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:07:
Ja oke maar ik moet weten welke poort nummers.
Je zegt nergens duidelijk dat je die 2 poorten zowel UDP als TCP hebt geforward...

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb die 2 poorten in de quote al geforward zowel tcp als udp maar het helpt niks mijn server komt niet in de lijst te staan ik denk gewoon dat het niet de goede nummers zijn. (Want als ik poorten voor emule forward dan krijg ik wel hoog id)

Verwijderd

schoperde schop

Ik ben nog steeds op zoek naar de poort nummers :
Wie kan mij helpen poort 26015 die wil niet werken .... niemand kan mijn server nog online zien ;(
Pagina: 1