Toon posts:

probleem samenvoegvelden in Word2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aangegeven heb dat ik velden ga samenvoegen in een bepaald document in Word2003 en ik open dat document later, krijg ik elke keer de melding.

" Als u dit document opent, wordt de volgende SQL-opdracht uitgevoerd
Select * FROM C:\temp\Bestandsnaam.RTF
Gegevens uit de database worden in het bestand geplaatst. Wilt u doorgaan?"
JA / NEE

Als ik ja bevestig gaat deze correct door, alleen wil deze melding niet elke keer wegdrukken.
Wie heeft er een oplossing

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het is op zich logisch dat dat gevraagd wordt, immers op een dergelijke manier zouden ongevraagd bestanden kunnen worden verkregen. Het betreft hier dan ook een beveiligingsprobleem, en daarmee vrij waarschijnlijk niet uit te zetten. ALs dit wel kan, moet dit makkelijk onder opties terug te vinden zijn.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 19 februari 2004 @ 01:07:
Het is op zich logisch dat dat gevraagd wordt, immers op een dergelijke manier zouden ongevraagd bestanden kunnen worden verkregen. Het betreft hier dan ook een beveiligingsprobleem, en daarmee vrij waarschijnlijk niet uit te zetten. ALs dit wel kan, moet dit makkelijk onder opties terug te vinden zijn.
Verdumme, Word97 en Word2000 hebben hier geen "problemen" mee. Dit is lastig omdat elek dag een batch van honderden bestanden met samenvoegenvelden worden afgedrukt. Daar krijg je dus een lamme vinger van.. :X

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:17:
[...]

Verdumme, Word97 en Word2000 hebben hier geen "problemen" mee. Dit is lastig omdat elek dag een batch van honderden bestanden met samenvoegenvelden worden afgedrukt. Daar krijg je dus een lamme vinger van.. :X
Krijg je die melding voor of na het openen van je document?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 19 februari 2004 @ 11:30:
[...]

Krijg je die melding voor of na het openen van je document?
Voor het openen van het document..