Connection problemen Counterstrike...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ik zit met een probleem.. 9 van de 10 keer kan ik niet inloggen op een (willekeurige) server met Counterstrike... Ik heb de search al geprobeerd, maar kan niks vergelijkbaars vinden!

Als ik een game probeer te joinen verschijnt het inlogscherm, waar je van alles voorbij ziet komen. Hij wacht op het laatst een seconde of 5... Hier even een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/X67WQLOYQ27

Na dit beeld knalt hij ineens terug naar me bureaublad en moet ik CS weer opnieuw opstarten!! Ik heb de laatste Half-life (1.1.1.0) en heb de laatste full-version van CS gedownload en geinstalleerd (1.5 dus).... Dit laatste heb ik al 2 keer gedaan, maar het heeft niets geholpen!

Even wat specs van me PC: Asus A7N8X moederbord, AMD Athlon 2400, ATI Radeon 9500 Pro, 512 MB geheugen. Overigens heb ik het snelste breedband abonnement van @HOME...

Waar kan dit aan liggen? Instellingen misschien, of mis ik een bepaalde patch??

Als iemand een oplossing heeft hoor ik die graag!! _/-\o_

PS. Ook is het zo dat, nu ik CS weer opnieuw heb geinstalleerd, de complete serverlist weg is! Ik moet ´m dus elke keer als ik CS opstart weer opnieuw updaten, wat ontzettend irritant is!! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 15:53 . Reden: Resized ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Verwijderd

Het blijft moeilijk. Vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

En dan doe ik 'm op slot wegens Probleem met inloggen Counterstrike :P
(sorry Terr :>)

Dit topic is gesloten.