Sony DCR-TRV 19 in Amerika

Pagina: 1
Acties:

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-08 22:05
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een digitale videocamera aan te schaffen en wel de Sony DCR-TRV 19. Mijn broer zit op moment in de VS en die wil er wel 1 voor mij aanschaffen, aangezien het daar veel goedkoper is! Maar waar moet ik dan op letten? In ieder geval op netaansluiting lijkt me...Zijn die verschillend en moet ik dan een 1 of ander kabeltje of adapter daarvoor aanschaffen? Ook lijkt het met handig om op de garantie letten. Heeft iemand nog meer tips? En kan mijn vraag beantwoord worden? Bij voorbaat dank!

PS: ik wist niet waar dit bericht het beste kon, dus heb ik hem maar hier geplaatst.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

NTSC/PAL!

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• floriz87
Ehhmm, klinkt misschien n00b, maar ik weet er zo weinig van...Kan je je nader verklaren?

• floriz87
Hmmm. heb het even nagezocht, maar als de camera NTSC is, kan hij waarschijnlijk dus niet op mijn tv worden afgespeeld... Zal ik dan even navragen. Maar is daar geen converter voor en hoe duur zijn die als die er zijn?