Toon posts:

Visio -> <- Delphi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag,

Na 3 keer het complete internet door gelezen te hebben heb ik nog steeds niet kunnen vinden hoe je in Delphi een programma schrijft wat als add-on in Visio in te voegen is.
Het programma moet dingen gaan doen die Visio zelf niet kan, zoals het maken van een uitgebreid rapport en nog meer dingen.
Het maken van een rapport en het verwerken van informatie enzo dat lukt mij allemaal wel, maar het lukt mij niet om gegevens uit Visio op te halen en gegevens ernaar toe te schrijven.

Het enigste wat ik kan vinden zijn uitgebreide tutorials over hoe je Delphi office programma's kan laten aansturen, maar over het omgekeerde kom ik niets tegen.

Is er iemand die mij dat kan uitleggen?

Alvast bedankt.
Bart Vullings,
OpsVentus.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:19

Boss

+1 Overgewaardeerd

Heb je al op Torri gekeken of er iets met Visio componenten te vinden & downloaden is?

Weet het verder ook niet...

Ik denk ook dat het wel lastig is. Het moet wel kunnen, er zijn immers ook 'plug-inns' voor Outlook en Word enzo. Is daar niets voor te vinden en door te trekken naar Visio?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.