Toon posts:

Minidisc Deck of Audigy audiokaart uitbreiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al bijna 4 jaar in bezit van een goede portable minidisk.

Vorig jaar heeft een jongen uit de klas even een mdtje opgenomen om te laten horen hoe het ook kan :p..

Nu de Minidiskdecks aan t verdwijnen zijn en ik toch wel geinteresseert ben om met een betere kwaliteit op te nemen wil ik mijn audio in mijn PC uitbreiden met een frontpanel met een digitale fiber uitgang voor de Sound Blaster Audigy 1...of een los MD deck aanschaffen.

Tot nu toe ben ik er nog steeds niet achter gekomen hoeveel ik kwijt zou zijn wanneer ik een los frontpanel bestel..omdat ik tot nu toe deze nergens kan bestellen maar wel weet dat dit mogenlijk is.

Ook heb ik gekeken welke minidisk decks er zijn en heb de MDS-JE480 en de MDS NT1 gezien die me wel interesseren maar heb geen flauw benul van de ervaringen van andere gebruikers die ik wel zou willen weten.

Mijn voorkeur gaat nu wel uit van een stand Alone deck...omdat deze waarschijnlijk toch een betere kwaliteit gaat krijgen met opnemen.

Hebben jullie ervaring of advies voor mij wat te doen om een zo goed mogenlijk een MD te kunnen opnemen ?

Mijn budget ligt bij de 200 euro maximaal.

Groeten Emiel,

PS:

Ik heb zelf de "recording MD walkman MZ-R900" al in mijn bezit, dit is een portable recordable minidisk.

Verwijderd

Topicstarter
Elk idee is welkom !! :) hoe gek t ook wel niet mag klinken :)