[Outlook]Feestdagen toevoegen loopt tot 2002 *

Pagina: 1
Acties:

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44
Mijne heren,

Heb het volgend probleempje, hier waar ik werk hebben we dit probleem met outlook we draaien hier een exchange server.
Heb zojuist de search geraadpleegt, deze hielp me al aardig op weg maar ben er nog niet helemaal uit.
Zoals je in dit topic ziet:

KLIK

Is het probleem dat je al die feest dagen moet over tikken, heeft niet niemand een het bestand wat ik kan gebruiken voor alle nederlandse feestdagen? of waar dat te downloaden is?

Alvast thx.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Meer een outlook probleem.
Dus: Windows Operated Systems >> Software Algemeen + titel edit ;)

Welke versie van outlook gebruik je?

En de oplossing die gegeven wordt in dat andere topic?
Dit artikel dus: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;274089
zelf de outlook.txt editen en de feestdagen uitbreiden?

[ Voor 37% gewijzigd door momania op 18-02-2004 15:31 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Row
We maken hier gebruik van Outlook 2000,

Die outlook.txt zelf editen is ook de optie die microsoft geeft, maar dan ben je dus echt lang mee bezig...

Of zou het gewoon ge c/p ed kunnen worden? van een al een bestaande lijst en je dus alleen het jaar hoeft te editen.

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Row schreef op 18 februari 2004 @ 15:39:
We maken hier gebruik van Outlook 2000,

Die outlook.txt zelf editen is ook de optie die microsoft geeft, maar dan ben je dus echt lang mee bezig...

Of zou het gewoon ge c/p ed kunnen worden? van een al een bestaande lijst en je dus alleen het jaar hoeft te editen.
Als je een beetje creatief bent met bv UltraEdit en je gebruik een macro'tje om die jaartallen te om te zetten en de data te kopieren etc moet je denk ik een heel end komen op een vrij simpele manier :)

• Row
momania schreef op 18 februari 2004 @ 15:42:
[...]

Als je een beetje creatief bent met bv UltraEdit en je gebruik een macro'tje om die jaartallen te om te zetten en de data te kopieren etc moet je denk ik een heel end komen op een vrij simpele manier :)
hehe done :)

in de OUTLOOK.TXT staan 1998 tot 2002, aangegeven in wordpad met "vervangen door" 1998 = 2004 1999 = 2005 enzo

works like a charm :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

d:)b

Pagina: 1