Packetsniffer die ook send?

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
bestaan er ook packetsniffers die een packetje sniffed, en die je dus ook weer terug kan sturen nadat je hem gewijzigd hebt?

bvd ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan duurt het vrij lang voordat je het pakketje doorstuurt en als ie al uberhaupt goed binnen de stream pakketjes past, zal je vaak door de tijd die het maken van de wijzigingen al time-outs ondervinden.

Bovendien is het voor een forum wel handig om je beweegredenen erbij te zetten, of wat je precies wil testen. :)

{signature}

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:35

Niek

f.k.a. The_Surfer

Met ettercap kan je characters inserten in TCP pakketjes (bijv een telnet sessie). Met ARP sniffing ben je altijd "man-in-the-middle", als je wilt kan je een ettercap filter schrijven dat bepaalde tekens vervangt door andere. Zie bijv. deze URL.
Website: http://ettercap.sourceforge.net/

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit soort sniffers zijn er zeker maar ik wil graag eerst weten waarvoor je deze functie nodig hebt. Vaak is het weinig zinvol tenzij je een gecapturde sessie compleet wilt reconstrueren. Een losse packet sturen heeft weinig zin omdat de sessie hem vaak niet acepteert.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Imperium
  • Niet online
mwah gewoon met msn een beetje klieren, beetje uitklooien als je weet wat ik bedoel ;)
The_Surfer schreef op 18 februari 2004 @ 15:21:
Met ettercap kan je characters inserten in TCP pakketjes (bijv een telnet sessie). Met ARP sniffing ben je altijd "man-in-the-middle", als je wilt kan je een ettercap filter schrijven dat bepaalde tekens vervangt door andere. Zie bijv. deze URL.
Website: http://ettercap.sourceforge.net/
die is voor linux zker?

[ Voor 77% gewijzigd door Imperium op 18-02-2004 15:32 ]

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Imperium schreef op 18 februari 2004 @ 15:31:
mwah gewoon met msn een beetje klieren, beetje uitklooien als je weet wat ik bedoel ;)

[...]

die is voor linux zker?
Nee niet alleen voor Linux, maar dat had je zelf ook kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 18-02-2004 15:41 . Reden: fautief linkje gepost | pr0n jeweetwel ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Imperium schreef op 18 februari 2004 @ 15:31:
[...]
Ik heb het ook weleens met ettercap geprobeerd >:) , maar dat vind msn niet echt leuk en degene van wie je de packets veranderd of snift wordt dan ook afgemeld :/

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Imperium
  • Niet online
dit proggie is irri, ik ken wel packets zien, maar alleen editten in ARP mode. maar als ik dus een packet wel veranderen zegt ie, "cannot arpsniff yourself !!" hoe moet ik dan packets editten die naar mijn bak toegaan?
Pagina: 1