Toon posts:

Durf het bijna niet te vragen ! CLUEDO.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb in een malle bui cluedo fatale Illusies gekocht. erg grappig maar ik zit een beetje vast :( Er is ergens een deur met een cijfer code ( je weet wel zo'n draaischijf) Nu heb ik de nummers 31-12-38 en ik weet zelfs...links 31 - rechts 12 - langs 31 - rechts 38. Fijn voor je kippen...maar mooi dat ik die klote deur niet kan openen. is er misschien iemand die net zo gestoord is als mij om dit spel te spelen en toevallig weet wat ik verkeerd doe ??? misschien komt het omdat ik de LANGS 31 niet helemaal snap ofzo of moet ik na elk nummer een keer aan de hendel rukken..i don't no ...maar ik wordt een beetje leip hier. :? :?

Ik weet dat het een kleine kans is dat iemand dit soort games speeld ..maarja ik probeer het toch maar.

Verwijderd

Cluedo, ik ken alleen het bordspel, dat overigens wel errug leuk is, maar het PC spel? Sorry nog nooit van gehoord...

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja het is ook niet echt een denderend spel maar cewl als je je ff verveeld. en voor die 19 piek kon ik hem ook niet laten liggen. had btw bijna een walktrough gevonden...iig als de server waat die opstond nog had bestaan |:(

Verwijderd

Uhm ik ken alleen het bordspel en de film(die overigens best kewl is)...ik wist niet dat er ook een PC game van was .... lekkere nutteloze reply weer maar goed...

GRTZ...

Verwijderd

Topicstarter
Twas gister een beetje laat, Maar nix gevonden..dus probeer het nog één keer ....HELLUP.