Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Met monitoren is het toch handiger om in de winkel te gaan kijken welke jij het prettigst vind kijken. Sommige mensen zweren bij IIyama (ik heb zelf de E380) anderen vinden het helemaal niets. Blijft toch persoonlijk zoiets.
Verwijderd
Ik heb zelf een 17 inch Targa monitor en daarnaast een oudere 17 inch iiyama. Je moet zelf idd gewoon gaan kijken wat je het prettigst vind kijken .
Je moet er wel rekening mee houden dat de topicstarter 2 tft's vermeldt in de startpost. (Is wat onduidelijk...)
Ikzelf heb een Samsung 172V, en ben er zeer tevreden over. Is ook een analoog scherm. Heeft een refresh van 25 ms, maar daar is na een tijdje niets meer van te merken. (Lees je went eraan)
Ikzelf heb een Samsung 172V, en ben er zeer tevreden over. Is ook een analoog scherm. Heeft een refresh van 25 ms, maar daar is na een tijdje niets meer van te merken. (Lees je went eraan)
Verwijderd
Aan wie bedoel je dit nu?ShadowrunR schreef op 18 februari 2004 @ 14:25:
Je moet er wel rekening mee houden dat de topicstarter 2 tft's vermeldt in de startpost. (Is wat onduidelijk...)
En nog even een ding als je je pc gebruikt voor spellen geen tft scherm is namlijk niet zo prettig voor je ogen, of je koopt 1 van de nieuwe tft,s die hebben daar geen last van, maar $$$$$$ is duur
Verwijderd
heb ervaring met beide schermen, allebei zijn ze goed. Als het een optie is dan zou ik voor een e431s gaan, deze kan met spellen ook goed mee en komt ook goed uit de tests
Yep, vandaar dat topics als deze niet de bedoeling zijn. Hetzelfde geldt voor 'welke videokaart?' topics hier in V&B, of 'welke hifi/speakers?' in AV. Zelf gaan kijken, zelf beoordelen, dan kan je prima de keuze tussen een Acer en een Iiyama maken. Het wordt tenslotte jouw monitor, dus jij moet kiezen. Succes-ET- schreef op 18 februari 2004 @ 14:18:
Met monitoren is het toch handiger om in de winkel te gaan kijken welke jij het prettigst vind kijken. Sommige mensen zweren bij IIyama (ik heb zelf de E380) anderen vinden het helemaal niets. Blijft toch persoonlijk zoiets.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()