Toon posts:

sweex5.1 kaart en joystick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nou een leuk 5.1 geluidskaartje van sweex... lekker goedkoop, en werkt niet...:( hoezo niet?.. nou
als ik mijn joystick inplug.. gaat niet alles goed.. als ik mijn joystick probeer te kalibreren... dan lockt het spelbesturingsding als de waarde van de joystick boven de 1000 komt (naar boven of rechts dus......)
maar ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen..... ik heb me laten vertellen dat het aan mijn irq setting ligt... en ook dat jullie bij tweakers.net me wel verder konden helpen... dus... help:?.......... _/-\o_

okee, ik boedoel dus in het kort..... ik krijg mijn spelpoort niet aan de praat.... als hij een waarde krijgt van 1000 of hoger... loopt het windows spelbesturingprogrammaatje vast.... en kom ik dus niet verder.... als de waarde in een spel boven de 1000 komt, gaatie vanzelf naar 0.... wat kan ik hieraan doen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 17:37 ]

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind het heel moeilijk om uit je verhaal wijs te worden. Probeer je post eens wat te verduidelijken door punten en komma's te gebruiken waar ze nodig zijn. Hoofdletters zijn ook handig zodat we kunnen zien waar een zin begint. Ook is niet duidelijk welke kant je met je verhaal opwilt want je vervuilt je eigen post met opmerkingen als in de eerste regel (goed en goedkoop: niet etc).

Veel succes en als ik een oplossing kan bedenken lees je dat hieronder. :)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
met mn sweex 4.1 kaart kreeg ik die poort nie eens aan de praat :?, meteen geruild voor SB Live! Player voor €10,- meer (totaal €20,- dus...) en die werkt meteen, de spelpoort gebruikt geen IRQ bij de sblive :S bij de sweex wel... en de geluidskwali van de sweex is bagger is n C-Media chipset...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A