Ik heb sinds gisteren een hp laserjet 4m+ staan omdat wij (vriendin en ik) steeds behoorlijk verslagen voor school moesten uitprinten en die cardridges mij veel te duur zijn.
In word enz doet hij het tot nu toe prima, maar wanneer ik handouts ga uitprinten in powerpoint (dus 6 dia's op 1 pagina) krijg ik na 1 of 2 pagina's deze foutmelding
Deze taak vereist meer geheugen dan beschikbaar is op deze printer.
Voer een van de onderstaande stappen uit en druk opnieuw af.
Selecteer Geoptimaliseerd voor draagbaarheid als uitvoerindeling
Zorg ervoor dat de instelling Beschikbaar postscript-geheugen op de pagina
Apperaatinstellin (daar hou de zin abrupt op)
Verminder het aantal lettertypen in het document
Druk de documenten in gedeelten af
er zit 6 mb geheugen in, 2 intern en 4 mb sim. het is uitbreidbaar tot 50 met edo simmetjes, dat ga ik dus vanavond even proberen
maar met 6 mb moet hij dit toch wel aankunnen het document wat hij moet uitprinten is zeker niet groter
hij staat verder wel ingesteld voor draagbaarheid
dat 2de punt snap ik dus niet
zo verschr. veel verschillende lettertypes bevat het document niet
en wat is het nut van een laser als je alles in gedeeltes moet afdrukken (dan gaat het nog steeds fout trouwens)
mijn vraag dus heeft iemand hier ook ervaring mee en was een geheugen uitbreiding de oplossing.
In word enz doet hij het tot nu toe prima, maar wanneer ik handouts ga uitprinten in powerpoint (dus 6 dia's op 1 pagina) krijg ik na 1 of 2 pagina's deze foutmelding
Deze taak vereist meer geheugen dan beschikbaar is op deze printer.
Voer een van de onderstaande stappen uit en druk opnieuw af.
Selecteer Geoptimaliseerd voor draagbaarheid als uitvoerindeling
Zorg ervoor dat de instelling Beschikbaar postscript-geheugen op de pagina
Apperaatinstellin (daar hou de zin abrupt op)
Verminder het aantal lettertypen in het document
Druk de documenten in gedeelten af
er zit 6 mb geheugen in, 2 intern en 4 mb sim. het is uitbreidbaar tot 50 met edo simmetjes, dat ga ik dus vanavond even proberen
maar met 6 mb moet hij dit toch wel aankunnen het document wat hij moet uitprinten is zeker niet groter
hij staat verder wel ingesteld voor draagbaarheid
dat 2de punt snap ik dus niet
zo verschr. veel verschillende lettertypes bevat het document niet
en wat is het nut van een laser als je alles in gedeeltes moet afdrukken (dan gaat het nog steeds fout trouwens)
mijn vraag dus heeft iemand hier ook ervaring mee en was een geheugen uitbreiding de oplossing.
[ Voor 1% gewijzigd door 6bit op 18-02-2004 13:09 . Reden: typo ]
the things we fear most have already happened to us