Toon posts:

kent iemand deze shop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze site staan complete oplossingen alleen vooruit betalen war ik niet zoeen voorstander van ben ket iemand deze site en heb iemand er ervaring mee http://watercooling.co.uk

Verwijderd

Alleen vooruitbetaling zou ik persoolijk nie doen. Een beetje zaak kan ook onder rembours of iets dergelijks verzenden.

Verwijderd

Mmm ze hebben alleen maar Senfu bij die zaak, ik heb gehoort dat dat niet zulke goede stuff schijnt te zijn. :o
Als je waterkoeling wil hebben kun je het best wat bij de oc-shop halen denk ik.

Greetz

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Een waterkoelblok is heel makelijk zelf te maken. Als je er een zelf van koper maakt werkt deze meestal nog beter dan zo'n alu ding.

Acer 1501 : P4 bak

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb ervaring met zowel Senfu als Danger-Den (OC-Shop) en ik zou zeggen:

Koop een Danger-Den. Werkt _veel_ beter dan de Senfu (alhoewel de Senfu voor zijn afmetingen verbazend goed presteert)

De pomp van Senfu is compleet waardeloos. Veel herrie, weinig opbrengst. Mede door de dunne slangdiameter. (4mm)

De radiator is wel OK, maar je moet hem wel aanpassen om grotere diameter slang te accepteren, aangezien de 4mm van Senfu volkomen ontoereikend is. Dit is nog een knap lastig werkje, waarbij je vrij makkelijk je radiator naar de eeuwige hardwarevelden helpt. (materiaal is verschrikkelijk dun)

Mocht je besluiten een Senfu radiator te kopen wil ik hem wel ombouwen voor je.

Herman

Verwijderd

Topicstarter
thank dus nie vertrouwen die handel.En Herman bedankt voor het aanbod als ik zoeen senfu ding neem laat ik het wel weten maar denk dat ik beter een bromer radiateurtje kan gebruiken meteen grote aansluitingen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Bromfiets, Solex, Auto, Vrachtwagen, wat je wilt jongen! :P:P

Meestal zijn die autoradiator dingen trouwens 16mm (tuinslangformaat)

iedere keer als ik daarmee bezig ben, knip ik een stuk van de slang waarmee ik mijn CV bijvul. Ik vraag me af of ik de volgende keer nog wel kan bijvullen..........:P

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Op donderdag 14 december 2000 16:08 schreef Herman het volgende:
*knip*
iedere keer als ik daarmee bezig ben, knip ik een stuk van de slang waarmee ik mijn CV bijvul. Ik vraag me af of ik de volgende keer nog wel kan bijvullen..........:P
Wat maakt dat nou uit... Wat is er belangerijker? Dat je kast lekker koel is of je kamertje lekker warm. Je trekt maar een extra trui aan, en douchen doe je maar bij de buren...
Pagina: 1