Toon posts:

[Bosch integral] Pincode verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen nog net. Ik zit met een probleem. Dat probleem is dat ik hier op mijn stage met een telefoon centrale zit waar een wachtwoord op staat die niemand weet. Nou is het probleem dat er geen handleiding bij zit. Ook heb ik niks op de bosh site op tweakers of op google gevonden. Hebben jullie misschien ervaring met het resetten van dit ding?

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Iemand????

Please :'(

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
dat is wel een snelle kick...

maaruhm kun je geen pdf file ofzo van internet halen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bware81 op 18-02-2004 11:58 ]

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Bware81 schreef op 18 februari 2004 @ 11:58:
[...]

dat is wel een snelle kick...

maaruhm kun je geen pdf file ofzo van internet halen?
hehe sorry voor de snelle kick. Zit me ondertussen te vervelen dus vandaar :9
op internet (wat al in me post staat) kan ik niks in pdf of wat dan ook vinden. En wat betreft de site van bosch? Die zuigt al helemaal

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
post eens type nummer en alles wat we nodig hebbe om het op te zoeken. want zo kan ik je niet helpen

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20
Vragen bij de leverancier? Misschien geven ze die pincode niet eens vrij (zoals bij Siemens)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Topicstarter
nescafe schreef op 18 februari 2004 @ 12:03:
Vragen bij de leverancier? Misschien geven ze die pincode niet eens vrij (zoals bij Siemens)
Pincode is hier een keer ingesteld. Die geeft Bosch dus niet aan ons :). type nummer gaat ik even zoeken. Please standby :X

EDIT:
MADE IN GERMANY: dan weet je al genoeg :) nee even serieus.
Omdat het Volkomen onduidelijk is wat het type nummer is (staat nergens aangegeven.)zet ik hieronder maar even alles wat er op dat ding te vinden is.

op de voorkant (bovenkant)staat Bosch integral (verder niks) (ook niet op het display waar ik ook al gezocht heb naar opties maar om daar in te komen heb ik het password nodig 8)7 )

op de achterkant (achterkant)zit een sticker met TB273r/gb f nl
verder nog in oranje (ieeellll) letters 10.9101.0004
THI13.11 D WA.0205327
A 03.01
made in germany 9/96 (oud dus)

en daaronder nog zie handleiding die we niet hebben :P
nu genoeg info?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet er echt niemand hier een oplossing voor?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20
Toch even contact opnemen met de echte dealer :)

Misschien dat je hem open kunt maken er de backup-batterij even los kan halen, maar dan wil je wel graag dat de installateur erbij zit om hem te herprogrammeren

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Pagina: 1