Toon posts:

Medion grafisch tablet onder OSX

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of het Medion MD9570 grafische tablet (tijdje geleden verkocht bij de Aldi) aan de praat gekregen kan worden onder OSX? Ik heb geen kaas gegeten van OSX dus wellicht is dit niet een hele verstandige vraag, maar ik zou graag wat expert- meningen en suggesties lezen.

B.V.D.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joruma/Pictures/aldi_tablet.jpg

Link naar de handleiding (staat niks m.b.t. OSX in):
http://download.medion.de...anleitungen/bda9570uk.pdf

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Als het een standaard USB device is, zou dat geen probleem hoeven zijn.
Maar de pressue-sensitivity etc. zou ik je niet kunnen agranderen zonder drivers.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb de A5 versie (deze is A4 formaat), en daar staat niets over MacOS op de CD-ROM.

Ik weet niet of je hem al hebt gekocht, maar mocht je het van plan zijn; je krijgt waar je voor betaald en dat is niet veel, de draadloze muis is crap, die kan je in de doos laten, de pen houdt niet lekker vast en de batterij loopt steeds leeg, ook de knoppen op de pen klikken niet lekker.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai zelf XPpro en ik ben de tablet aan het verkopen via V&A. Een geinteresseerde vroeg mij of het ding ook onder OSX werkt... vandaar.

Waar zou ik alternatieve (Mac) drivers kunnen vinden voor dit soort dingen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
edit:
Kick... nog steeds geen expert gezien...

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 16:04
Ik kan je wel vertellen dat de chip die erin zit zeer standaard is. Het binnenwerk van dit tablet (ik heb hem ook) en die van Trust (die stukken duurder is :+ ) en van Aiptek en misschien ook nog wel anderen is allemaal hetzelfde :)
Onder Linux doet hij het wel; zullen er ook wel drivers voor de Mac zijn.
Pagina: 1