Ik ben me eens aan het orienteren op het ActiveX verhaal verder. Ik ben er pasgeleden mee bezig geweest en dat lukt redelijk goed maar ik zit nu met een brandende vraag. Ik was wat voorbeeldjes (opensource) aan het bekijken zoals bepaalde activeX componeneten werken. Je ziet soms dat er kleine schermpjes tevoorschijn komen met wat text daarin bijvoorbeeld, en er kunnen lijsten met updates opgehaald worden, je kunt het zo gek maken als je wil. Nu was ik alleen in een opensource projectje aan het bladeren die ook zoiets had maar ik kon letterlijk nergens vinden hoe dat met die gegevens in zijn werk gaat waar de kleine textwolkjes bijvoorbeeld vandaan komen, of een connectie met de server gemaakt wordt. Gebeurd dit nu allemaal in het Binaire gedeelte of gebeurd er iets heel anders ?
Die textwolkjes en bijvoorbeeld updates van lijsten mocht dt erin zitten vormen samen eigenlijk het component. In de bijbehorende DLL's stond ook geen informatie die weergegevens wordt in het ActiveX component.
Na hier zoeken kwam ik zelf 1 topic tegen helaas en google is als ik zoek op .ocx en activeX een grote warboel
Kan iemand me wat uitleggen misschien ?
Die textwolkjes en bijvoorbeeld updates van lijsten mocht dt erin zitten vormen samen eigenlijk het component. In de bijbehorende DLL's stond ook geen informatie die weergegevens wordt in het ActiveX component.
Na hier zoeken kwam ik zelf 1 topic tegen helaas en google is als ik zoek op .ocx en activeX een grote warboel
edit:
Nu mag deze ook naar het andere forum misschien...... stukje C++ maar ook weer client-side als je het draait
Nu mag deze ook naar het andere forum misschien...... stukje C++ maar ook weer client-side als je het draait
[ Voor 6% gewijzigd door BacardiBreezer op 18-02-2004 11:30 ]
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)