Athlon XP 2400+ in een HP Pavilion

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:55
Er staat hier een HP Pavilion 760.nl in me kamer waar de proc van dood is. Er zat een AMD Athlon XP 1900+ in.

Nou moet er dus een nieuwe proc in en ik wou eigenlijk voor de Atlon 2400+ gaan. Alleen kan ik nergens vinden of deze erop past en voordat ik hem bestel wil ik het wel graag zeker weten.

Het moederboard is volgens mij een MSN MSI en het typenummer wat erop staat:
MS-6382 Ver.1
Dit type kan ik niet terug vinden op de site van MSI

Vast bedankt en als er meer info nodig is hoor ik het wel. :)

Verwijderd

tis toch niet toevallig zon befaamde MSN Messenger he ....

(grapje :) )

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 07:10
Kijk ook eens hier , hier staat versie 1.0a.
Hier , staat nog wat informatie over de versie 1 (?). Dankzij Google :)

Op de website van Hp zelf staat de specificatie van de 760, met daarbij ook de chipset, dan moet je het wel kunnen vinden hoop ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Loogie op 18-02-2004 12:09 ]

• sybian
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

sybian

Dude!!!!

probeer het eens bij hp.......
http://welcome.hp.com/country/nl/nl/welcome.html

• My-life
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:55:
tis toch niet toevallig zon befaamde MSN Messenger he ....

(grapje :) )
Foutje. Moet dus MSI zijn. (al verandert)

[ONTOPIC]
Als ik op die sites kijk die jullie gaven dan lijkt het wel od fe 1900+ niet eens ondersteund word....

Verwijderd

Ik zou niet hoger gaan dan die 1900 want ik zie alleen dat hij tot 1800 gaat, maar een update zij dat hij maximaal de 2000 zou kunnen herkennen, kun je proberenmaar het lijkt mij beter dat je gaat kijken naar een nieuw mobo en cpu of een nieuwe 1900

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waarom neem je niet weer een 1900+ als dat je al goed beviel? :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Ik denk dat het een mobo is dat alleen maar palomino's ondersteund en dat het maar zeer de vraag is of je een XP2400 (T'bred) erin kan stoppen

edit:
Zag net op de site dat het een pc is op basis van de via KT266 en die lust geen thoroughbreds ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Turkish op 18-02-2004 15:17 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• My-life
Op een chip (de grootste) staat VIA en daaronder VT8233.
Ik heb gekeken bij Alternate en daar zie ik nieteens een 1900+ staan. De eigenaar wil een zo snelmogelijke proc. Dus het lieft een 2400+, want hoger kan er volgens mij al helemaal niet op.

Een nieuw mobo lijkt me onzin, want daar is helemaal nix mis mee.

Op de socket staat trouwens. Socket 426 462, maar dat is toch gewoon Socket A?

Ik zie bij Alternate trouwens helemaal geen Palomino. Hebben ze daar niet?

[ Voor 24% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 22:35 ]

• My-life
Ik had net de helpdesk van HP aan de lijn. Viel me op dat ze de telefoon in "no-time" opnamen. Na 2 keer supersnel doorverbonden krijg ik een aardige meneer aan de telefoon die het even ging opzoeken.

Een 2400+ Thoroughbred kan erin volgens hem. Dus daar gaan we dan maar vanuit.

Bedankt voor jullie reacties.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
My-life schreef op 18 februari 2004 @ 17:02:
Op een chip (de grootste) staat VIA en daaronder VT8233.
Ik heb gekeken bij Alternate en daar zie ik nieteens een 1900+ staan. De eigenaar wil een zo snelmogelijke proc. Dus het lieft een 2400+, want hoger kan er volgens mij al helemaal niet op.

Een nieuw mobo lijkt me onzin, want daar is helemaal nix mis mee.

Op de socket staat trouwens. Socket 426, maar dat is toch gewoon Socket A?

Ik zie bij Alternate trouwens helemaal geen Palomino. Hebben ze daar niet?
www.tweakers.net/pricewatch ;)

Verwijderd

Ik zou als ik jou was voor de zekerheid nog even dit topic checken na mijn ervaringen:
http://gathering.tweakers...list_messages/865573/last

• My-life
Ik vertrouw, maar op de kennis van HP. Hij kwam iig vertrouwelijk over aan de telefoon. Geen twijfels of nix. Las gewoon op wat erop kon :) .

• My-life
kHeb de nieuwe proc erin gezet.
Koeler erop gedaan.
Spanning erop.
En.....

:'(
Hij doet het niet! Toen ik hem de eerste X aanzetten gingen de fans draaien en verder gebeurde er niets. Toen heb k hem uitgezet en opnieuw geprobeert en dan gaat ie naar een klein poosje (15 seconde ofzo) weer uit.

Dat is dus hetzelfde als met de oude proc :(

Wat nu???

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dan is dus je mainboard misschien dood ? Of je voeding trekt het niet, een van deze twee denk ik zo.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• My-life
Denk het niet.

kHeb een X het geheugen eruit gehaald en toen begon ie te piepen. (D8 dat het geheugen voor de CPU getest wordt)
Voeding lijkt me helemaal onzin, want alle HD's, DVD/CD-ROM spelers liggen los. En zoveel extra stroom trekt een 2400+ niet t.o.v. een 1900+ IMHO.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DSK

boeiend...

als ie piept zonder geheugen is meestal je CPU nog in orde. Heb je dit ook met je 1900+? Je kan best onderdelen gaan vervangen/in andere PC testen om die uit te sluiten

Blog (Linux-related)

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
My-life schreef op 18 februari 2004 @ 17:22:
Ik had net de helpdesk van HP aan de lijn. Viel me op dat ze de telefoon in "no-time" opnamen. Na 2 keer supersnel doorverbonden krijg ik een aardige meneer aan de telefoon die het even ging opzoeken.

Een 2400+ Thoroughbred kan erin volgens hem. Dus daar gaan we dan maar vanuit.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet het niet hoor, kep hier ook een hp 760nl staan als media pc en heb toen ook een xp2400(T) geprobeerd maar nogo.....

edit:kep eens effe gezocht en zag dat een fransman dit mobo geflasht heeft van HP naar MSI maar of je daar wat aan hebt......
http://www.hard-forum.com...id=14138&highlight=ms6382

[ Voor 20% gewijzigd door Schiksie op 29-02-2004 14:16 ]

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

Ik heb ook een 760nl (tenminste, alleen het mobo en de cpu zijn nog origineel >:) ) en ben zelf ook eens op zoek gegaan naar een nieuwe cpu, maar snelste wat erin kan is xp2000+ (voor zover ik me kan herinneren).

(edit typo)

PS: reden is volgens mij dat de mp niet hoger kan dan 12,5 (das een xp2000+), in ieder geval: bij een tb zijn die mp`s veel hoger en dat kan het mobo niet aan, tevens zou hij te hoge spanning krijgen....

edit 2

als je een palomino en een tb naast elkaar legt heeft een tb 5 bruggen om de mp mee vast te leggen en een palomino maar 4, vandaar....

edit 3 n.a.v. een edit van post hierboven: ik heb de mijne ook geflasht, nu kan ik bv de fsb veranderen enzo: hele andere bios (terug kan niet meer!). Ding klokt voor geen meter over trouwens.... (fsb 140 al onstabiel)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 14:19 ]

• My-life
Jensd schreef op 28 februari 2004 @ 23:41:
als ie piept zonder geheugen is meestal je CPU nog in orde. Heb je dit ook met je 1900+? Je kan best onderdelen gaan vervangen/in andere PC testen om die uit te sluiten
Dit doet ie bij de 1900+ ook ja. Hoezo denk jij dat de CPU nog in orde is. kHoop niet dat het mobo stuk is, want een andere past niet in de kast denk.

Hoezo denk jij dat eigenlijk?
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 14:06:
[KNIP]
edit 3 n.a.v. een edit van post hierboven: ik heb de mijne ook geflasht, nu kan ik bv de fsb veranderen enzo: hele andere bios (terug kan niet meer!). Ding klokt voor geen meter over trouwens.... (fsb 140 al onstabiel)
Welke BIOS heb je erop gezet dan? En ondersteund die de 2400+? Ik ga denk maar weer dat mannetje bellen bij HP...... (Als ik thuis ben)

[ Voor 35% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 09:47 ]

Verwijderd

@ My-life

Weet niet meer precies welke bios, ergens van het net geplukt, maarre als je lang genoeg zoekt naar `MS-8362 bios download` zal je hem wel vinden, je hebt er alleen niets aan.... (volgens mij is die bios die ik nu gebruik trouwens nog ouder dan het originele bios).

Wat die bios oplevert is de mogelijkheid om te oc-en, om te booten vanaf een raid-kaart (daar ging het mij om) en nog wat dingetjes, zo start hij nu wel door als het aantal rpm van je cpu-fan laag is (die irri detectie is uitgeschakelt), maar support voor een TB zal ie warrschijnlijk nooit krijgen, lees mijn post nog maar eens, die dingen vershillen gewoon te veel, lijkt me.

PS, mocht je iets vinden waardoor er wel een TB op kan, laat het me dan pleass weten, dan koop ik er ook onmiddelijk één, die 1900+ ben ik zat....

• My-life
kHeb nu weer een mannetje aan de lijn van HP. Hij blijft stug volhouden dat die CPU erin kan.

Ik weet het ook niet meer. :'(

Edit:

Hij heeft nu iets verder gezocht en komt er nu mee dat er maximaal 1.73Ghz in kan. kBen toch wel klein beetje boos nu. Sta nu in de wacht hij gaat me vorige gesprek opzoeken. Kost toch wel ff 0,10 cpm. Hang nu 20 min aan de phone :( .

Krijg je hetzelfde resultaat als wat ik nu heb als een mobo de proc niet ondersteund???

[ Voor 58% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 12:43 ]

Verwijderd

My-life schreef op 01 maart 2004 @ 12:37:
kHeb nu weer een mannetje aan de lijn van HP. Hij blijft stug volhouden dat die CPU erin kan.

Ik weet het ook niet meer. :'(
OK, wat kan je doen: je zegt dat je cpu dood is, weet je dat zeker? Waarom denk je dat het je cpu is? Prop hem eens in een andere computer......
Doetie het daar wel, dan is waarschijnlijk je mobo kapot.

Toen je die 2400+ erin deed gaf ie geenbeeld en spinde de fans wel op zei je, bij de tweede poging ging hij na 15 sec uit.... gaf ie toen wel beeld? ging hij de eerste keer ook pas na 15 sec uit?

PS. Mannetjes van HP weten ook niet alles hoor, maar ik zou eerst eens testen of je cpu wel dood is en niet je mobo ofzoiets (door je cpu eens ergens anders op te steken..)

Edit op edit post hierboven, max 1733... das een xp2100+ en dat is .....Jawel.... de snelste palomino ooit gemaakt... conclusie: xp2400+ gaat niet werken. :7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 12:46 ]

Verwijderd

Is het een ECHTE thourougbred?!

Of is het een rebadget Barton (thorton) XP2400+??

Veel nieuwe procs zijn eigenlijk bartons met uitgeschakelde cache, zoals ze zich als een tbred voordoen. Maar in principe werkt een MB dat een Tbred aankan ook met Bartons. Het instelbare voltage is eigenlijk alleen belangrijk. Ze passen allemaal.

Oh, ja, en als een tbred 2100+ wel werkt, dat zal een 2400+ ook wel werken. een 2100+ heeft ook een multi van boven de 12,5x, dus herkend de waarden normaal goed.

En als je de L1 bruggen van de xp2400+ open maakt; dus voorgoed lockt, dan moet hij zeker op 16x gaan booten, ongeacht wat je bios dan als multi wil instellen.... Sterker nog; nieuwe XP2400+ zijn via de L3 bruggen al gelockt; maar als je de multi veranderd vanuit het bios; dan lockt de proc.

kan dus zeker zijn dat je bios niet de juiste multi insteld; daar hij deze eigenlijk niet herkend en dus je proc vastloopt. Als je de L1 bruggen onderbreekt, dan is dit voorgoed verholpen.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 13:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 13:52:
Een heel mooi verhaal over tb`s, bartons en bruggen
Dit vind ik heel interessant, maarre..... welke l1 bruggen moet je dan snijden, of allemaal? Heb je hier toevallig een plaatje van? Of een bron/site zodat ik stap-voor-stap kan zien wat ik moet doen?

EDIT: op www.ocinside.de staat een painting-guide
EDIT2: geen id My-life of een onherkende cpu dat effect heeft....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 14:45 ]

• My-life
Ben net ff weggeweest (vader helpen O-) )

Maar:
Toen ik uit de wacht werd gehaald bij HP ging dat mannetje me vertellen dat een 2400+ er wel in kan. Hij had de specificaties van het MOBO nagezocht en het moest toch kunnen.

Verder wist hij het ook niet meer. Een ander mobo proberen was zijn oplossing.

@John_Hoek
Het is deze proc die ik bij Alternate besteld heb.

Ik weet niet of het een echte T.bred is. Zal eens int boekje kijken? Staat dat erin?

Maar waar ik nog steeds geen antwoord op heb gehad. Krijg je hetzelfde effect als wat ik nu heb als wanneer je proc dood is of niet wordt ondersteund wordt door het mobo?

[ Voor 22% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 14:48 ]

Verwijderd

My-life schreef op 01 maart 2004 @ 14:41:
Ben net ff weggeweest (vader helpen O-) )

Maar:
Toen ik uit de wacht werd gehaald bij HP ging dat mannetje me vertellen dat een 2400+ er wel in kan. Hij had de specificaties van het MOBO nagezocht en het moest toch kunnen.

Verder wist hij het ook niet meer. Een ander mobo proberen was zijn oplossing.

@John_Hoek
Het is deze proc die ik bij Alternate besteld heb.

Ik weet niet of het een echte T.bred is. Zal eens int boekje kijken? Staat dat erin?

Maar waar ik nog steeds geen antwoord op heb gehad. Krijg je hetzelfde effect als wat ik nu heb als wanneer je proc dood is of niet wordt ondersteund wordt door het mobo?
Hier kan je a.d.h.v. plaatjes van de core, zien wat voor core je hebt..
[rml][ OC] AMD Barton/Thorton Overclockresultaten Deeltje 8[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 15:11 ]

• My-life
Pic:
[KNIP]

Het is dus een "Thoroughbred "A" Core".

[ Voor 85% gewijzigd door My-life op 18-03-2004 16:22 ]

Verwijderd

My-life schreef op 01 maart 2004 @ 15:17:
Pic:
[afbeelding]

Lijkt me een "Thoroughbred "A" Core"...
Lijkt mij ook....

Maarre, even @iemand die er echt verstand van heeft: wat liggen die contactpunten ver uit elkaar bij de bruggen?!? Of zijn het die donkere vlekken vlak naast de lasercuts, zit er een laag overheen ofzo :?

• My-life
Kun je wel zien op de foto toch?

• Schiksie
My-life schreef op 01 maart 2004 @ 12:37:

Krijg je hetzelfde resultaat als wat ik nu heb als een mobo de proc niet ondersteund???
Japs :P

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

My-life schreef op 18 februari 2004 @ 17:02:
Op de socket staat trouwens. Socket 426, maar dat is toch gewoon Socket A?
Zeker weten dat het om een Socket 426 gaat ?
Ik weet alleen van het bestaan van Socket 462 (A).

• My-life
Ow zal ik zo ff nakijken. Misschien heb ik verkeerd gekeken dan.

EDIT:
Je hebt gelijk. Het is 462.

[ Voor 23% gewijzigd door My-life op 01-03-2004 22:35 ]

• My-life
kGa zo naar een vriend om daar de 2400+ ff te testen.
Is er kans dat zijn moederbord dat niet overleefd. Ik zou zeggen van niet, maar hij van wel. Zijn moederboard ondersteund hem iig wel.

• Schiksie
My-life schreef op 02 maart 2004 @ 13:24:
kGa zo naar een vriend om daar de 2400+ ff te testen.
Is er kans dat zijn moederbord dat niet overleefd. Ik zou zeggen van niet, maar hij van wel. Zijn moederboard ondersteund hem iig wel.
Waarom zou zijn mobo het niet overleven dan :?

• My-life
Weet ik ook niet. Omdat die 2400+ misschien beschadigt is door het mobo van die HP???

• Schiksie
My-life schreef op 02 maart 2004 @ 20:12:
Weet ik ook niet. Omdat die 2400+ misschien beschadigt is door het mobo van die HP???
Nee hoor, lijkt me stug....tenminste mijnes werkte daarna ook nog prima :P

• My-life
Ben nu bij die vriend van me en zit nu te typen op z'n PC met die 2400+ erin.

Conclusie:
De HP computer ondersteund de AMD 2400+ niet.

Of zou het toch zo zijn dat het mobo van die PC stuk is?

Ik neem nou zijn 1800+ mee en die probeer ik in die HP.

offtopic:
Hoe haal ik het makkelijkst de koelpasta eraf? Ik weet dat dat overal te vinden is, maar ik heb geen alcohol of byzondere schoonmaakmiddelen. Wel heb ik remmereiniger (las ik ergens dat dat ook kon) wasbenzine, thinner }) spiritus en van die huis en thuin middelen. Of kan ik de oude koelpasta gewoon laten zitten en zorgen dat de andere pasta eroverheen komt?

EDIT:
Werkt ook niet :'(

Nieuw mobo dan maar denk k.

[ Voor 51% gewijzigd door My-life op 03-03-2004 17:41 ]

Verwijderd

gaat helaas niet heb gebeld met hp ( ik werk bij een dealer van hp ) die vertelde mij na veel moeite dat na een bios update het wel mogelijk was om een xp 2100 + te plaatsen . kan evt wel aan die bios update komen voor je

• My-life
Aardig van je, maar daar heb ik toch weinig aan vrees ik.

Word een nieuw mobo denk k :(

• My-life
Wat ik nu weer heb. kBen er in ieder geval heel blij om.

kZal eerst eens even wat uitleggen.

De HP moest een nieuw CPU koelertje omdat de eigenaar vond dat ie teveel herrie maakte (was ook zo). Toen heb ik bij de lokale computershop een nieuwe gehaald. Merk Speeze en type EEA10B4. Ik heb de oude koeler eraf gehaald. De processor schoongemaakt. Nieuwe koeler erop en toen begon de ellende. Hij deed het niet meer.
Ik ging ervan uit dat k de proc had gesloopt (is me eerste AMD ervaring op dit niveau en had gelezen dat dit snel kon gebeuren).

Wat k toen heb gedaan is hierboven ook te lezen, maar zal het toch even kort vertellen.

Nieuwe processor besteld (AMD Athlon XP 2400+)
Die erin gedaan (met die Speeze koeler) en hij deed het nog steeds nix. Het kan zijn dat het mobo de CPU niet ondersteund dus heb ik een 1800+ (van een vriend) geprobeert. Nog steeds geen verandering. Ten einde raad heb ik nieuw mobo besteld.

Toch wou ik de moet niet opgeven. Ik d8 als die koeler nou stuk is. Gelijk geprobeer en de oude koeler aangesloten. En........

HIJ DOET HET WEER!!!!! :*)

Die nieuwe koeler stuk d8 ik dus. Ikke weer naar de winkel en heb nieuwe gekregen, maar helaas ook met de nieuwe start ie niet op. Toen heb ik aangesloten als "System FAN" en als ik dan in de BIOS kijk zie ik wel dat ie draait (rond de 2200 RPM). De orginele "CPU FAN" draait ruim 4000 RPM.

Zou het zo kunnen zijn dat de comp niet opstart als de FAN onder een bepaald toerental (iets van 3000-4000) zit?

Wat nu te doen?

Oude koeler maar weer aansluiten en de PC met pokke herrie terug geven?
Koeler van die AMD 2400+ erop zetten? (als die wel werkt)

En kan ik die AMD 2400+ op de één of andere manier terug sturen? De verpaking is aan gort (krijg je niet normaal open), maar de koeler zit nog in de verpaking en er is nix stuk.

• Schiksie
My-life schreef op 04 maart 2004 @ 14:57:
Wat ik nu weer heb. kBen er in ieder geval heel blij om.

Die nieuwe koeler stuk d8 ik dus. Ikke weer naar de winkel en heb nieuwe gekregen, maar helaas ook met de nieuwe start ie niet op. Toen heb ik aangesloten als "System FAN" en als ik dan in de BIOS kijk zie ik wel dat ie draait (rond de 2200 RPM). De orginele "CPU FAN" draait ruim 4000 RPM.

Zou het zo kunnen zijn dat de comp niet opstart als de FAN onder een bepaald toerental (iets van 3000-4000) zit?

Wat nu te doen?

Oude koeler maar weer aansluiten en de PC met pokke herrie terug geven?
Koeler van die AMD 2400+ erop zetten? (als die wel werkt)

En kan ik die AMD 2400+ op de één of andere manier terug sturen? De verpaking is aan gort (krijg je niet normaal open), maar de koeler zit nog in de verpaking en er is nix stuk.
Kep eens gekeken naar cooler specs EEA10B4 >> rated speed 2300 RPM >>dus 2200 kan kloppen >> zou dus idd kunnen dat tie dat er een soort beveiliging opzit
dat tie niet opstart onder een bepaald toerental. Hij gaat dus helemaal niet draaien op de cpu fan connector of ook wel ?

Tja misschien oude cooler beste optie, maar zoveel herrie maakt dat ding toch niet ? Tenminste bij niet, vergeleken met deze pc is mijn 360.nl superstil hoor ?
Of die EEA10B4 inruilen voor een andere cooler misschien een optie ?

Tja wbt terugbrengen van die CPU, moet je even vragen aan die winkel he.....lijkt mij moeilijk maar misschien zijn ze in een goeie bui. Anders maar doorverkopen he :P

[ Voor 5% gewijzigd door Schiksie op 04-03-2004 15:25 . Reden: wat toegevoegd ]

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-08 14:25
Eeeh, klinkt mischien dom, maar ik had namelijk ene keer hetzelfde ;)

Heb je de 3-pins aansluiting niet per ongeluk op de casefan aansluiting gedaan? Dan krijg je namelijk precies de problemen die jij omschrijft. Piepen en naar 10 - 15 sec uitgaan zonder dat er wat op het scherm komt. Ik heb namelijk hetzelfde ene keer gehad met een HP 7885 (meen ik) en daar had ik em dus op de verkeerde omdat die aansluitingen daar andersom zaten.

Daar zat een VIA KT133 mobotje in en die proc was een 2500 die hij als 2200+ zag :) dus lijkt me stug dat die proc van jou niet in dat mobotje kan, die zou toch wel iets meer moeten ondersteunen....

• My-life
Schiksie schreef op 04 maart 2004 @ 15:23:
[KNIP]

Tja wbt terugbrengen van die CPU, moet je even vragen aan die winkel he.....lijkt mij moeilijk maar misschien zijn ze in een goeie bui. Anders maar doorverkopen he :P
Interresse? :)

Die koeler terug brengen lijkt me niet handig. Ik heb net de oude omgeruild omdat ie "stuk" was. Wat waarschijnlijk dus niet het geval is.

De oude koeler maakt wel veel herrie ja. Maar ja. kHeb ook geen andere fan liggen...

@m33p
Ik heb wel het goede connectortje. Als ik de oude koeler erop zit doet hij het immers wel.

[ Voor 49% gewijzigd door My-life op 04-03-2004 15:42 ]

• My-life
kHeb de PC weer terug gegeven aan de eigenaar.
Met de oude koeler erop.

Volgende X mocht ik ze PC samen stellen :)

Helaas de 2400+ niet geprobeert op ze mobo (zat nog in de PC van die vriend van me)

Bedankt voor jullie reacties _/-\o_
Pagina: 1