Toon posts:

[MSN Messenger] Tab toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een tabblad maken voor MSN Messenger, maar kan nergens vinden hoe ik een executable file kan maken zodat hij ook echt daadwerkelijk toegevoegd wordt. Bij messenger 6.0 moest je dan iets in ConfigCache.Xml veranderen, maar bij 6.1 werkt dit niet meer. Kan iemand me iets verder helpen? Ik heb de XML code van het tabblad al, ik krijg het dus alleen niet voor elkaar dat ik een EXE heb die hem toevoegd.

Alvast bedankt ;)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

MSN TABmanager2.0 doet wonderen. Gebruik maar de search!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
Daar kan ik dus niets op vinden. Ik heb al wel een ander tooltje gevonden om dit voor 6.0 te doen (Tab manager 2003), maar het programma dat jij noemt kan ik niet vinden, althans niet versie 2.0 met support voor Messenger 6.1

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Anders kun je gemakkelijk zelf wat prutsen in de config xml:

C:\Documents and Settings\[USERNAME]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[USERID]\ConfigCache.xml

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2004 14:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tsk, dat ik nog ens tegen een modje moet zeggen dat hij de startpost goed moet lezen zeg :P
Bij messenger 6.0 moest je dan iets in ConfigCache.Xml veranderen, maar bij 6.1 werkt dit niet meer
Ze hebben bij 6.1 de ConfigCache.Xml eruit gegooid.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:47
LOL @ Tjetta ;)
De vraag is dus vooral waar die gegevens dan met ingang van versie 6.1 dan WEL opgeslagen staan. In het register kan ik het namelijk ook niet zo 1,2,3 vinden....

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

De gegevens worden via een webservice van MS zelf beschikbaar gemaakt. Zeer waarschijnlijk is er dus geen (makkelijke) oplossing om je eigen tabs aan MSN Messenger 6.1 toe te voegen.

My personal website

• Joen
Dat is best vervelend ja. 1 van de redenen waarom ik MSN 6.0 gebruik is vanwege de "custom tabs" :)
Ik wacht nieuwsgierig af naar oplossingen voor MSN 6.1.

Verwijderd

Topicstarter
Het is op zich wel mogelijk door een patch uit te voeren, maar zoiets nou door al je bezoekers te laten doen om een tab te installeren werkt niet echt, is niet echt aanmoedigend (voor tweakers misschien wel, maar niet voor het type bezoekers van mijn site).

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MSN Messenger 6.1 kan ook geen 'homemade' tabs tenzij je wat instellingen wijzigd.
Op http://www.msnfanatic.com/tabserv kan je een patch downloaden, en dan met je login aldaar tabs toevoegen...

Er is ook een tutorial in doc formaat op internet, die verteld hoe je zelfgemaakte tabs toe kan voegen, ik mag alleen de site niet geven, vanwege minder leuke dingen.

Verwijderd

Topicstarter
*shopperdeschopschop* :P

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :P

• Joen
De oplossing is al gegeven lijkt mij:
[rml]tjetta in "[ MSN Messenger] Tab toevoegen"[/rml] (MSN 6.0 gebruiken dus)
[rml]GJ-tje in "[ MSN Messenger] Tab toevoegen"[/rml]

Andere oplossingen lijken me dus echt niet voor handen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mja, ik had gehoopt dat er misschien een click-and-play oplossing was, om al mijn bezoekers nou te gaan vragen om een patch te installen is ook weer zoiets. Dan rest mij nog steeds 1 vraag:
Ik heb de XML code van het tabblad al, ik krijg het dus alleen niet voor elkaar dat ik een EXE heb die hem toevoegt.
Pagina: 1