Wanadoo handhaaft ADSL-prijzen en verhoogt snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
kreeg net een nieuws brief binnen van Wanadoo waar in het volgende word gemeld:

Wanadoo handhaaft ADSL-prijzen en verhoogt snelheid

Onlangs heeft KPN de snelheid van ADSL verhoogd. Sommige ADSL-aanbieders hebben besloten de hogere kosten die hiermee gepaard gaan, te verhalen op abonnees of de snelheidsverhoging niet door te voeren. Wanadoo kiest voor geen van beide opties. Je profiteert wel van de doorgevoerde snelheidsverhoging van KPN, maar betaalt niets extra. Ook in de overige voordelen van ADSL-internet via Wanadoo verandert niets. Zo kun je bijvoorbeeld nog steeds internetten zonder datalimiet

dit is dus goed nieuws voor wanadoo abbonees en mischien voor de mensen die van tiscalli of Xs4all willen afstappen.
Ik vind het een goede actie van wanadoo waarom zouden wij meer moeten betalen voor upgrade's waar we niet om gevraagt hebben

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
The Otherside schreef op 18 februari 2004 @ 10:26:
dit is dus goed nieuws voor wanadoo abbonees en mischien voor de mensen die van tiscalli of Xs4all willen afstappen.
Waarom zou je afstappen van Xs4all ? Die verhogen alleen de kosten voor nieuwe abbo's.
Ik vind het een goede actie van wanadoo waarom zouden wij meer moeten betalen voor upgrade's waar we niet om gevraagt hebben
Je kan overstappen naar het lite abbo, aangezien de snelheid verdubbeld is. Je krijgt dan dus wat je altijd had voor een lagere prijs. Lijkt me heel redelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

[Airwolf] schreef op 18 februari 2004 @ 11:00:
[...]

Waarom zou je afstappen van Xs4all ? Die verhogen alleen de kosten voor nieuwe abbo's.

[...]

Je kan overstappen naar het lite abbo, aangezien de snelheid verdubbeld is. Je krijgt dan dus wat je altijd had voor een lagere prijs. Lijkt me heel redelijk. :)
Moet je wel downgrade kosten betalen toch

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

DJ^ schreef op 18 februari 2004 @ 12:38:
[...]

Ja meestal tussen 18E en 25E
Alleen als je een brief hebt gekregen dat je de nieuwe snelheid misschien niet kunt halen kun je gratis downgraden tot 1 maart.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ^ schreef op 18 februari 2004 @ 12:38:
[...]

Dat moet toch bij elke provider? Downgrade kosten worden door KPN in rekening gebracht, niet door de ISP :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind dat wel interessant, helemaal in combinatie met het snel overstappen van adsl netwerk. Ik Wil best graag van 55 euro per maand bij planet voor 2mbit naar 35 euro per maand naar wanadoo voor 1mbit (en een goede upload) en de eerste 6 maanden 20 euro én een gratis ethernetmodem overstappen (en dus niet een vaste data limiet, waar ik geen voorstander van ben omdat wij tussen de 4 en 30gbyte/maand gebruiken, FUP is dan perfect).

Wanadoo is niet mijn favoriete provider, de helpdesk is niet al te super, maar in principe heb ik een helpdesk bijna nooit nodig, verder is het gewoon adsl van kpn, waar ik goede ervaring mee heb. Lijkt me al met al eigenlijk wel een prima optie voor ons studentenhuis dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Kan alleen maar zeggen: een hele slimme zet van Wanadoo _/-\o_ .
Zeker als het medio dit jaar mogelijk wordt om direct met je eigen IP-adres over te stappen op een andere KPN ISP, is het heel prettig om te weten dat niet alle ISP's van KPN mee zullen doen aan die belachelijke datalimiet. Ik hoop dat dit ook navolging zal hebben bij andere ISP's, zoals Planet :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Pagina: 1