Heb het spel gp4 geinstalleerd ,alleen toen ik het spel wou verwijderen deed hij dat ook, alleen wat bleef er over een IMG file van gp4 en er was ineens een H: schijf bij waarbij stond dat het een cdrom drive was , maar dat is het helemaal niet het is gewoon een soort Sub drive die werd aangemaakt toen ik het spel ging installeren in windows xp, nu wil ik dus die H: schijf verwijderen doet hij niet, wil ik die img bestand verwijderen op mijn D: schijf doet hij ook niet geeft heel de tijd aan write protection, cannot delete it.
Soms met een programma die image gemount als cd?
Zo ja unmounten en dan verwijderen.
Zo ja unmounten en dan verwijderen.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Verwijderd
write protection kan je wel eens omzeilen met Ctrl-Alt-Del -> Taskmanager, dan explorer.exe beeindigen. Nieuw, task: cmd. Dan het bestand opzoeken en verwijderen: del huppeldepup.img. Cmd weer afsluiten en nieuw, task: explorer.
Kun je even vertellen wat de melding exact is?Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 10:14:
niet geeft heel de tijd aan write protection, cannot delete it.
Hoe heg je het spel geïnstalleerd? Van een officele cd-rom of heb je een bestand gedownload? Kan het zijn dat dat bestand gp4.img heet? In dat geval heeft een programma (Nero bijvoorbeeld) het image gemount als ware het een echte cd in de cd-romspeler. Dat moet je dan ongedaan maken (welke extra programma's staan er in je systray) waarna je het bestand kunt verwijderen. Het is dan namelijk niet meer in gebruik.
Maar met die H: die hij als cdrom aan ziet hoe moet ik dat oplossen ik wou het verwijderen maar dat lukt niet zodra ik dat doet , moet ik natuurlijk weer opstarten alleen dan haalt hij gewoon die H: schijf weer terug. je ziet dan h:(cdrom)
Zie mijn antwoord. Als dit opic nog langer duurt dan is het misschien handig om een topititelchange aan te vragen. Ik zie niet wat dit met een driectory te maken heet.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 10:24:
Maar met die H: die hij als cdrom aan ziet hoe moet ik dat oplossen ik wou het verwijderen maar dat lukt niet zodra ik dat doet , moet ik natuurlijk weer opstarten alleen dan haalt hij gewoon die H: schijf weer terug. je ziet dan h:(cdrom)
offtopic:
Misschien wil je voortaan niet zomaar dubbelklikken na downloaden van een warez versie als je niet weet wat het gaat doen
Geef trouwens even via
topicreport een nieuwe topictitel aan die wat meer zegt, dan kan & zal ik 'm aanpassen voor je. Zie ook SA Policy --> beleid 
Misschien wil je voortaan niet zomaar dubbelklikken na downloaden van een warez versie als je niet weet wat het gaat doen
Geef trouwens even via
edit:
Titel iets aangepast. Overigens ga ik dit (vooralsnog
) niet verplaatsen naar Spielerij, omdat het IMHO niet echt met het spel heeft te maken. Of het in SA thuishoort is een tweede maar verplaatsen doe ik het nog niet
Titel iets aangepast. Overigens ga ik dit (vooralsnog
Maar blijkbaar is er iets als deamon tools geinstalleerd --> stop die.
Overigens valt dat toch ook goed zelf uit te vinden door te kijken wat er allemaal is geinstalleerd door GP4 en/of te kijken welk proces het bestand bezet houdt.
[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 18-02-2004 10:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1