Ik zit me hier toch met een vreemd probleem, op een Windows XP machine die ik zojuist heb geinstalleerd log ik in en dan zegt de pc "Kan uw zwervend profiel niet vinden". Ok dan zou je dus denken dat het met de netwerkverbinding te maken heeft, maar dit is niet het geval omdat hij wel gewoon het loginscript laadt, hij kan gewoon e-mailen en alle netwerkverbindingen zijn gewoon te bereiken. Als sluit ik een andere machine aan op dezelfde netwerkkabel dan kan deze gebruiker wel gewoon inloggen en zijn profiel vinden. De netwerkverbinding die daar ligt kan het dus niet zijn. Dan zou je denken dat het aan de laptop ligt, ook dit is niet het geval omdat als ik deze laptop ergens anders op het netwerk aansluit en de gebruiker laat inloggen dan haaldt hij wel zijn zwervend profiel op en werkt ook alles perfect.
Ik zou nu echt niet meer weten wat het probleem zou kunnen zijn, daarom mijn vraag aan jullie "Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn??"
Ik zou nu echt niet meer weten wat het probleem zou kunnen zijn, daarom mijn vraag aan jullie "Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn??"