Toon posts:

moet ik een ander moederbord kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hellow
ik heb gisteren 4 fans,3 tempsensors en een plastic case gekregen
daar zat ook een fancontroller bij maar ik kan die niet aansluiten op mijn moederbord
ik heb al in de handlijding gekeken maar vind niks en op het moederbord zelf zie ik ook niks waar ik de fancontroller kan op aansluiten
moet ik nu een ander moederbord kopen :/
of zijn er kaarten voor

Verwijderd

Ten eerste.. wat voor mobo heb je? Nogal raar lijkt mij dat er geen Fancontroller op past, misschien zie je iets over het hoofd. Er zullen anders wel convertors voor zijn, waarmee het wel zou moeten kunnen ( Geen ervaring met FanController )

Maar om nu voor een fancontoller (Kosten iets van €35) een heel nieuw mobo te kopen, is wellicht een beetje overdreven ;) ..

In ieder geval, welk type mobo heb je?

Verwijderd

Topicstarter
medion MD9901, MicroATX

Verwijderd

Topicstarter
maar bestaan er kaarten of zo voor die ik in de pci bussen kan steken
of een andere manier om die fancontroller aan te sluiten :/

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 12:30 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Kun je meer info geven?
Wat voor een fancontroller bedoel je? Voor zover ik me in kan beelden wat je bedoel hoef je helemaal niks op je moederbord aan te sluiten namelijk.

En het PCI niet psi

[ Voor 7% gewijzigd door olof op 18-02-2004 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee maar er zijn ook 3 tempsensors bij en die gaan ook naar xde fancontroller
en ik heb ook nog dings voor op moo aan te sluiten zoals die resetknop voor op mobo aan te sluiten maar daar staat usb0 en usb1 op en micro en zo
maaar ik heb nergens plaats

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Merk?
Type?
enz?

Verwijderd

Topicstarter
q-tec
hoe zet ik foto's?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je maakt er hier wel een enorme raadsel van voor ons en dat is niet de bedoeling :/

Jouw moederbord is een MSI 6190/Medion 9901, een uATX Slot1 moederbord met ofwel i440ZX danwel Via 693A chipset (twee versies), een onboard TNT2-M64 32MB, een Soundblaster 64V, 2 DIMMs en 3 PCI sloten :z

* dion_b heeft dit bordje idd zelf een aantal keer in handen gehad

Wat jij zo te horen zoekt zijn headers voor front USB. Of die erop zitten weet ik niet meer, maar dat kun je zelf ook nagaan. En of je een nieuw moederbord moet kopen :?

Nee, je hebt allicht de keuze als ze er niet zijn om ofwel een mobo met al die headers te kopen die ook nog eens in je kast past (de Medion 9901 zit standaard in een kleine uATX kast), danwel om die dingen gewoon niet aan te sluiten.

* dion_b zou het onzin van de bovenste plank vinden om een mobo te vervangen omwille van een paar secundaire features van een of andere gadget :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.