Toon posts:

Mycom is wel heel goedkoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe pc. Wil hem zelf gaan bouwen. Todat ik gister een advertentie van Mycom zag, met daarin een prijs waar ik hem niet zelf voor kan bouwen. Zie o.s. advertentie. De computer kost 649 eurie, incl.

zal er een addertje onder het gras zitten?

MyCom H600M super miditower
• Intel® Pentium® 4 Hyper-Threading
• 2,8GHz processor 1MB cache
• ASUS P4R800-VM moederbord
• Corsair 512MB DDR geheugen
• Western Digital 80GB 7200rpm
• ATi Radeon 9200 VGA onboard
• AOpen 52x 32x 52x CD-ReWriter
• 1,44MB disk drive
• 10/100Mbps LAN
• Audio 5.1
• Logitech DeLuxe Plus Keyboard
• Logitech Optical WheelMouse
• Microsoft Windows XP Home NL
• 220V power kabel
• exclusief monitor

Van € 899> Voor € 649

Verwijderd

Die is inderdaad erg goedkoop :9~. BTW is dus al inc. hmm .. misschien staan er addertjes in de betalingsvoorwaarden oid? Er zitten een aantal dingen onboard, zoals de VGA. Misschien dat ze hem daardoor zo goedkoop kunnen leveren. Ik zou hem iig wel kopen, als je geen addertjes kunt vinden. Mooi PC'tje

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 18:10

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 07:33:
Ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe pc. Wil hem zelf gaan bouwen. Todat ik gister een advertentie van Mycom zag, met daarin een prijs waar ik hem niet zelf voor kan bouwen. Zie o.s. advertentie. De computer kost 649 eurie, incl.

zal er een addertje onder het gras zitten?

MyCom H600M super miditower 60E
• Intel® Pentium® 4 Hyper-Threading
• 2,8GHz processor 1MB cache 190E
• ASUS P4R800-VM moederbord 80E
• Corsair 512MB DDR geheugen 80E
• Western Digital 80GB 7200rpm 75E
• ATi Radeon 9200 VGA onboard -
• AOpen 52x 32x 52x CD-ReWriter 35E
• 1,44MB disk drive 10E
• 10/100Mbps LAN -
• Audio 5.1 -
• Logitech DeLuxe Plus Keyboard 15E
• Logitech Optical WheelMouse 10E
• Microsoft Windows XP Home NL 80E
• 220V power kabel 1E ;)
• exclusief monitor -

Van € 899> Voor € 649
Zie de bold-text, zullen ong. goedkoopste pricewatch prijzen zijn.

Totaal 636, dan kun je hem idd voor die 13E net zo goed laten bouwen ipv alles bestellen bij webshops.

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 18-02-2004 08:55 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, ik ga serieus twijfelen of mycom niet weer een drukfout heeft gemaakt. Sowieso zijn ze niet de goedkoopste maar om dan 13 euro boven de 'goedkoopste pw prices' te zitten lijkt me moeilijk.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Dat is de pricewatch prijs he. Mycom zal waarschijnlijk wel het spul ergens goedkoper hebben gekregen. Verder idd net geprijst systeempje, alleen jammer van die videokaart onboard.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hoi gasten,

bedankt voor jullie reactie.

ja ik had het gezien bij de pricewatch, zij kopen het spul natuurlijk veel goedkoper in, maar ja, het is inderdaad niet zelf te bouwen voor dit geld.

overigens , jammer van de videokaart, maar ja, als ik zelf alles had gekocht had ik die hierbij ook nog eens moeten kopen, dus ja,

ik wil trouwens een radeon9600se. dat is voor mij meer dan voldoende, zou dat veel meer kracht leveren dan die onboard 9200????

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen goede videokaart en geen monitor... dan kan je flink bezuinigen ja. Op zich is 't een goede aanbieding, tenzij je een gamer bent, dan zou ik op zoek gaan naar iets anders :)

Dividend for Starters

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 13:05:
Hoi gasten,

bedankt voor jullie reactie.

ja ik had het gezien bij de pricewatch, zij kopen het spul natuurlijk veel goedkoper in, maar ja, het is inderdaad niet zelf te bouwen voor dit geld.

overigens , jammer van de videokaart, maar ja, als ik zelf alles had gekocht had ik die hierbij ook nog eens moeten kopen, dus ja,

ik wil trouwens een radeon9600se. dat is voor mij meer dan voldoende, zou dat veel meer kracht leveren dan die onboard 9200????
Ja, de 9200 is prut ;) en koop een 9600 pro scheelt niet zo heel veel, maar is een stuk beter :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 13:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ben wel een gamer, maar niet een pc gamer meer. (xbox) en zodra die echt heel lelijk gaat worden die box ken ik altijd nog een dure videokaart kopen. (over een jaar of zo dus) (en zeg nou niet dat die al lelijk is die xbox :) )

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Thund3r schreef op 18 februari 2004 @ 08:54:
[...]

Zie de bold-text, zullen ong. goedkoopste pricewatch prijzen zijn.

Totaal 636, dan kun je hem idd voor die 13E net zo goed laten bouwen ipv alles bestellen bij webshops.
+ alle verzendkosten, leveringstijden e.d.
Dus zijn die 13 Euro niet relevant :)

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
disjfa schreef op 18 februari 2004 @ 11:30:
Dat is de pricewatch prijs he. Mycom zal waarschijnlijk wel het spul ergens goedkoper hebben gekregen. Verder idd net geprijst systeempje, alleen jammer van die videokaart onboard.
Jij een keer onze boekhouding/inkoop doen? Verdienen wij misschien nog geld met hardware.

Verwijderd

Je bent sowieso een mongool als je je uisluitend richt op online verkoop. Dan heb je altijd een of andere oelewapper die naast zijn parttime kantoorbaan een webshop exploiteert vanuit een lekkend tuinhuisje in Vlagtwede.

Het grote geld halen ze binnen bij zaken als Dynabyte, Mediamarkt, Vobis. Kant-en-klare systemen waarbij veel onboard zit. Daarmee besparen ze geld en de huismoekes kopen het wel. Je kan het zien, je kan het beetpakken, en je kan je laten inpakken met een verkooppraatje door een verkoper met een plastic grijns.

Online verdien je niets meer wanneer een concurrent een euro goedkoper staat in de pricewatch. Daardoor zijn de marges echt ridicuul klein en is een tegenvaller van 5000 euro al een strop. Ken heel veel webshops die over de kop zijn gegaan, laatst nog een best goede trouwens (www.xxlcases.nl).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 01:39 ]

Pagina: 1