Toon posts:

[Easy CD-DA Extractor] hernoemd tracks niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi

Ik snap er ff helemaal niks meer van, ik doe een CD in me speler, start het proggie, die herkent alle tracks en artiesten, alles erop en eraan, ik zeg copy cd, en vervolgens staat er in mijn opgeslagen map alleen maar: track - artist - title. ?

Hij neemt de gegevens niet over.....!

Iemand een suggestie?

b.v.d.!

Rudy

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 00:49
je kunt met easy cd creator geen cd's rippen......

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
lars1980 schreef op 18 februari 2004 @ 06:13:
je kunt met easy cd creator geen cd's rippen......
Met Easy CD-DA extractor wel ;)

Als je kopiert, wat wordt er dan precies niet meegenomen ? Enkele attributen of wordt er niks gekopieerd ?

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd ? Is Windows up-to-date. Geen virussen spyware etcetera? Kijk ook even in Software Algemeen: Beleid :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Oi

Nee alles goed, geen firewall, alle updates qua windows aanwezig...

Zoals ik al aangaf, doe de CD in de Speler, progje haalt gegevens van internet, van die ene site, niet de CDDB, maar die andere :) en verteld me alle info, zoals naam artiest, titel, tijdsduur en you name it, ik druk op Copy, en vervolgens in de te ontvangen map alleen maar: nummer - artist - track (of zoiets), dus wel alles gekopieerd, alleen de tracks hebben geen data, en das nie lief.....
Kan ik alsnog alles met de hand in gaan tikken of knippen en plakken....! :(

Kortom ik vat ut ff niet meer, ik ergens iets niet goed staan of zo?

Ben ik nou alweer fout bezig met me vraag, modders?

Nee toch, laat me deze vraag en vooral antwoorden ff ontvangen plz! :)

dank!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 07:59 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 07:57:
Ben ik nou alweer fout bezig met me vraag, modders?

Nee toch, laat me deze vraag en vooral antwoorden ff ontvangen plz! :)
offtopic:
Ik laat 'm wel open, maar alleen als je belooft je topicstart de volgende keer wat duidelijker & uitgebreider te maken ;)

Zo weten we bijvoorbeeld ook nog steeds niets over welk OS je hebt, welke versie van CD-DA, welke hardware je hebt, of het een specifieke CD is of elke, etc. Allemaal best relevant te noemen ;)

Ook is je topictitel te kort door de bocht: alleen de naam van een programma zegt niet genoeg -> zeg ook kort en bondig wat er fout gaat. Ik doe een poging, als jij een betere titel weet hoor ik het graag via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport

Oftewel: lees SA Policy --> beleid. + FAQ topicstart :)

Maar goed, het klinkt alsof je even naar de settings van het prog moet kijken, ik neem aan dat je kan instellen wat wordt hernoemd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 18 februari 2004 @ 10:50:
[...]

Zo weten we bijvoorbeeld ook nog steeds niets over welk OS je hebt, welke versie van CD-DA, welke hardware je hebt, of het een specifieke CD is of elke, etc. Allemaal best relevant te noemen ;)
Oké hier komt ie dan, me OS is XP SP1 alles up to date en bijgewerkt tot vandaag.
CD-DA is versie 6.2.0 (build 1)
Hardware is niet zo spannend, loop al een stukje achter, maar me systeem draait lekker stabiel en heb geen klachten, wil binnenkort wel x upgraden.
AMD Athlon XP 1600+ (1400Mhz) op een AOpen AK73 Pro (A) - PC-133
En daarbij 2x 256Mb SDRamm van Kingston, dus 512 in total.

Meer info nodig? (mail me maar)

En dan nu herhaal ik me probleem nog eens:

Ik doe een cd in me speler, progje haalt alle gegevens van internet uit de database, alles staat netjes in me scherm zoals ik ook denk van, ja zo wil ik het ook opslaan op me hdd, en druk op Copy (kortom maak er mp3's van)

Ik kijk in me uitvoer mapje daar waar CD-DA het neerknalt en daar staat:

number - artist - title (alle data is er wel, maar heb geen zin in overtypen)

En in dit geval gaat het om 2 cd's van Youp van 't Hek en die komen uit een boek, Terugblik, maar die database herkent de nummers maar wil ze niet hebben?

Kortom....iemand enig idee wat er hier weer fout is ingesteld?

dank!

RT

Verwijderd

Topicstarter
Er is toch vast wel iemand die dit herkent of een oplossing weet?

plz.... |:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het enige dat ik me kan bedenken is dat ergens in de instellingen de trackname niet wordt doorgegeven - maar ik ken CD-DA niet, ik ben een gelukkig gebruiker van CDex voor de ene keer per jaar dat ik het nodig heb :o

Of gaat het echt om die ene CD en gaan andere nog wel goed?
Sorry voor het doorvragen. nhoudelijk antwoord zit er niet echt in als ik het programma nooit heb gebruikt maar hoe duidelijker hoe meer kans dan er iemand langs komt die wel wat nuttigs heeft toe te voegen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het dus getest met meerdere bekende engelstalige cd's en kom tot de zelfde conclusie..... :(

numer - artist - title

Terwijl hij wel in het info scherm laat zien dat het die en die arties en cd is, maar wil die info dus niet meer overnemen met het overzetten naar mp3! :(

Wat rest mij dan nu nog?

Progje de- en wederom installeren?

Zal toch niet echt uitmaken vrees ik...

wie helpt?

RT

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je hebt wel de output instellingen goed staan?
Als ik daar bij mij kijk, staat daar het volgende bij 'Output filename(s)':
<artist> - <album>\<number>. <title>
als dat leeg is, kan ik me je probleem goed voorstellen. In andere gevallen... tja, mail de makers eens.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Gebruik EAC maar, dat is het beste wat er te krijgen is, zie www.exactaudiocopy.de. Of als je Plextor in je pc hebt, PlexTools. Simpelweg het beste, voor EXACTE 1 op 1 kopieën te maken.

Verwijderd

Update het programma dan naar 6.5.5 build 1
Deze is de laatste en werkt helemaal lekker bij mij.

Ik denk dat je bij "Output Filename(s)" iets verkeerd hebt staan.
Gebruik daarvoor de templates van CDDA Ex zelf

Verwijderd

Topicstarter
Oi

Mag ik jullie hartelijk bedanken! :)

Het was inderdaad een output vergissinkje...

In mijn oude versie volstond gewoon: number - artist - title

In de nieuwere versie is dat ineens: <number> - <artist> - <title>

Qua zoeken naar een speld in de bekende hooiberg! :)

Dank voor jullie input!

Ennuh upgraden naar de nieuwste versie gaat me niet echt lukken, ja die trail wel, maar daarna hé :)

Enniewee voor de heren "ik wil graag slotje op doen" gaat uw gang! :)

Ik ben weer gered en tevreden.

Baai

RT
Pagina: 1