Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gratis fiets bij Orange abbotje :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/index.php

En

nieuws: Orange komt met handsfree telefoon voor fietsers

Bij orange krijg je nu dus bij aflsuiting van een bep. abbo een fiets cadeu. Toch handig voor iedereen die aan een nieuw abbotje toe is en die nog geen fiets heb dacht ik zo :)

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
ik vraag me toch weer af hoe dit soort grappen betaald kunnen worden elke keer weer, als ze dan echt zoveel winst maken kunnen ze beter de prijs laten zakken imo

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

IKKE86 schreef op 18 februari 2004 @ 03:00:
ik vraag me toch weer af hoe dit soort grappen betaald kunnen worden elke keer weer, als ze dan echt zoveel winst maken kunnen ze beter de prijs laten zakken imo
Hoor ik daar T-Mobile? :P
Ieder jaar weer, wil je wat leuks/nieuwe telefoon, of gewoon 50% abbo betalen. Is leuk als je een 40Euro abbo hebt, betaal je maar 20 voor weet ik hoeveel minuten dat zijn :)

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
Erazzzer schreef op 18 februari 2004 @ 03:02:
[...]

Ieder jaar weer, wil je wat leuks/nieuwe telefoon, of gewoon 50% abbo betalen. Is leuk als je een 40Euro abbo hebt, betaal je maar 20 voor weet ik hoeveel minuten dat zijn :)
punt voor jouw :P

maar bij dit soort grappen zit toch vaak een iets duurdere telefoon en een fiets/dvdspeler/playstation/ weet ik veel wat

als je een abbo hebt voor 20 euro en 2 jaar krijgen ze totaal : 480 euro van je (mits je niet over je bundel gaat)

daarvan moet dan betaald worden:
telefoon
belminuten
fiets/ander cadeau
en de winst

beetje krapjes allemaal

Verwijderd

Beetje voor lul rijden met die fiets.
Haal dan een cashback en haal voor 160 euro bij gamma of karwei een omafiets.
Houdt je nog wat geld in je zak ook.

Verwijderd

ROFL, Nederland is nu eenmaal niet zo fiets vriendelijk, zowel in het verkeer niet alsmede dat je altijd maar moet afwachten of ie er de volgende dag nog wel staat.

Misschien vandaar nu de fiets, who wants him ? lol

PS Op de game console's zullen ze wel gretig aftrek hebben gevonden dus dat is qua marketing niet interessant voor ze, zeker niet nu in ider huishouden al zo een ding staat ;)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 03:39:
ROFL, Nederland is nu eenmaal niet zo fiets vriendelijk, zowel in het verkeer niet alsmede dat je altijd maar moet afwachten of ie er de volgende dag nog wel staat.
Dit is complete onzin, wat is wel een fietsland dan? België, Frankrijk? Lekker met die bergen en die auto's die vlak langs je rijden op die smalle weggetjes... Geeft mij maar lekker Nederland met z'n fietspaden!
Misschien vandaar nu de fiets, who wants him ? lol
Tsja, heb je'm al gezien? 't Is zo'n beach cruser. idd niet bepaald een fiets om mee gezien te worden.

Maar wel heeft die fiets leuke features. Tijdens het fietsen kun je je phone opladen. Je krijgt een BT headset bij je huidige foon. Heeft je huidige foon geen BT, dan krijg je een BT verloop stekkertje, zodat je tijdens het fietsen met die BT set kun bellen en tegelijkertijd je foon kan opladen.
En als klap op de vuurpijl kun je de komende maanden je telefoon in een (spat?)waterdicht zakje doen aan je stuur.

Helaas krijg je bij deze aanbieding geen nieuwe foon, die moet je zelf regelen. En moet je minimaal een Free Euro 30 abo afsluiten van 2 jaar...

Nu vraag ik me af, wie wil er nu nog die fiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/txt_aanb.gif
Afbeeldingslocatie: http://eshop.orange.nl/images/headers/vis_entertainmentcheque_dpe.jpg
trendy Orange fiets met fiets-oplader en Bluetooth® headset voor € 0

Dit heb je nog nooit gezien! Met deze unieke Orange beach cruiser met oplader en Bluetooth® headset kun je fietsen, handsfree bellen en je telefoon opladen tegelijk. En door het speciale ontwerp ben je met deze fiets heel opvallend. Je kunt al fietsend je telefoon opladen, doordat je gebruik maakt van je eigen energie. Ondertussen bel je handsfree met al je vrienden. Heel makkelijk.
meer over de Orange fiets

Je krijgt deze Orange fiets cadeau, inclusief fiets-oplader en Bluetooth® headset, vanaf een 2-jarig Orange Free € 30 abonnement. Je kunt kiezen voor een bundel van € 30, € 40, € 60 of € 80. Hoe hoger je bundel, hoe lager de tarieven. En of je nu berichten verzendt, belt met het buitenland of je voicemail afluistert, het kan allemaal uit je bundel. Zonder verrassingen achteraf.
Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_ontwerp.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_oplader.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_bluetooth.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_zadel.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_grip.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_veiligheid.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_makkelijk.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/acc_hoes.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/acc_toolbag.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/acc_framebag.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/acc_rugtas.jpg
uniek ontwerp
De Orange beach cruiser is trendy en uniek. Het brede stuur, de brede banden en het brede zadel maken het fietsen erg comfortabel. Het frame is vervaardigd uit staal in de kleurencombinatie zilver-zwart met een goede kwaliteit coating.

speciale fiets-oplader
Zonder zorgen bellen op de fiets. Want je hoeft niet bang te zijn dat je telefoon leeg raakt. Met de speciale oplader wordt je telefoon opgeladen door de energie die vrij komt met het fietsen.

Bluetooth®, wel zo handig
Handsfree bellen op de fiets is nóg handiger met Bluetooth®, want met Bluetooth® zit er geen snoertje tussen je telefoon en je headset. Zo kun je vrij bewegen. Heb je een mobiele telefoon zonder Bluetooth®? Geen zorgen. Je ontvangt van ons een koppelstukje, waarmee je de Bluetooth® headset met elke telefoon kunt gebruiken.

comfortabel zadel
Terwijl je aan het fietsen bent, wil je natuurlijk wèl lekker zitten. Daarom is het zadel van de Orange beach cruiser net iets breder en comfortabel geveerd. Net of je thuis op de bank zit.

extra grip
In het verkeer moet je soms snel reageren. Daarom is controle over je fiets belangrijk. De Orange beach cruiser heeft extra grip op de speciale aluminium pedalen en de bredere banden zorgen voor meer grip op de weg.

veiligheid
Jij wilt natuurlijk gezien worden met deze fiets. Niet alleen omdat hij zo opvallend is, maar ook omdat dat gewoon veel veiliger is. Daarom wordt de Orange beach cruiser geleverd compleet met halogeen lampen en reflectoren. En als je wilt laten horen dat je er bent, kun je de bel gebruiken.

makkelijk fietsen
Je zult merken dat de fiets erg gemakkelijk trapt. Op de Orange beach cruiser zitten geen versnellingen of handremmen. Hij heeft een terugtraprem.

speciale fiets-oplader
De speciale fiets-oplader maakt gebruik van de energie die vrij komt bij het fietsen. Je plugt het snoer van de oplader in de dynamo en al fietsend wordt je telefoon opgeladen. Zo kun je zonder zorgen bellen op de fiets, want je hoeft niet bang te zijn dat je telefoon leeg raakt. Met bijgeleverde koppelstukken kun je je eigen telefoon aansluiten op je dynamo.

Bluetooth® headset
De Bluetooth® headset komt goed van pas op de fiets, want je kunt er handsfree mee bellen zonder snoer. Zo ben je vrij om te bewegen. Heb je een mobiele telefoon zonder Bluetooth®? Geen zorgen. Je ontvangt van ons een koppelstukje, waarmee je de Bluetooth® headset met elke telefoon kunt gebruiken.

waterafstotende hoes voor je telefoon
Regen? Geen punt, want met de waterafstotende hoes houd je je telefoon droog.

toolbag
Als je graag wat klein gereedschap meeneemt op de fiets, kun je dat kwijt in de toolbag onder je zadel. Maar je kunt hem natuurlijk ook voor het opbergen van andere dingen gebruiken.

framebag
Je sleutels, agenda of iets anders wat je tijdens het fietsen niet wilt vasthouden, kun je in de framebag doen.

Orange rugtas
Uit logeren? Naar het strand? Boodschappen doen? Dat is geen probleem met de speciale Orange rugtas. Ook die krijg je cadeau bij de Orange beach cruiser.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit soort acties bieden gezien mijn ervaringen met soortgelijke acties in het verleden niet altijd topkwaliteit waar. Velen zullen wel het 'Orange'logo er meteen afslopen. Natuurlijk hun eigen keus. Dit zal er niet verplicht opziiten :)

Leuk toch om te zien dat de mobiele telefonie nog steeds keihard strijdt om de klanten :D
* sanfranjake al 3 jaar prepay van Vodafone. Blijft ook mooi zo :Y)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ja lekker spatvrij aan het stuur je gsm.
Die zit dan heel snel droog in iemand anders zijn zak en jij ligt met een stuur tussen je ribben op de grond.

Verwijderd

Ach, het is wel een orgineel cadeau ;). Op zich best geinige fiets, ik zou er wel op durven fietsen ;) .. De fiets heeft best veel spulletjes die je er bij krijgt..

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:15

guidooo

Amd-64 ownage

uniek ontwerp
De Orange beach cruiser is trendy en uniek.
Dat unieke valt best mee. Ik had een paar jaar geleden ook al zo'n cruiser en hier in haarlem zijn zeker twee winkels waar je em zo kunt kopen.

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

We gaan er wel vanuit dat je al in het bezit bent van een mobiele telefoon die geschikt is voor het 1800 netwerk.
kijk dat is dan toch wel weer iets minder vind ik..

ze hadden toch best wel bij hele dure abbo's een gsm erbij kunnen doen?
maar ja dan word het grapje meestal zo duur,
dat je beter zelf een fiets kan halen en gsm :9

edit; @ guidooo; voor hoeveel dan?

[ Voor 7% gewijzigd door johnneman op 18-02-2004 08:16 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
is al een topic over :

Orange beach cruiser fiets...

:)

Verwijderd

guidooo schreef op 18 februari 2004 @ 08:11:
[...]
De Orange beach cruiser is trendy en uniek.

Dat unieke valt best mee. Ik had een paar jaar geleden ook al zo'n cruiser en hier in haarlem zijn zeker twee winkels waar je em zo kunt kopen.
0.000001% van Nederland is beach, is net zo lomp als in een volledig stoer motorpak incl. helm op de bus staan te wachten.

Was jaren terug ook bij de karwei te koop

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Erazzzer schreef op 18 februari 2004 @ 03:02:
[...]

Hoor ik daar Orange? :P

Iedere negen maanden weer, wil je een nieuwe telefoon of de eerste x maanden geen abbo kosten? Is leuk als je een 40Euro abbo hebt, betaal je maar 0Euro voor weet ik hoeveel minuten dat zijn :)

:/

Orange heeft dat dus ook als als je na 9 maanden je abbo verlengt! Over 2 maandjes ga ik maar weer een keer mijn abbo verlengen en een nieuwe phone scoren

Default blanke hetero

Verwijderd

EbAyzo schreef op 18 februari 2004 @ 10:34:
[...]

Hoor ik daar Orange? :P

Iedere negen maanden weer, wil je een nieuwe telefoon of de eerste x maanden geen abbo kosten? Is leuk als je een 40Euro abbo hebt, betaal je maar 0Euro voor weet ik hoeveel minuten dat zijn :)

:/

Orange heeft dat dus ook als als je na 9 maanden je abbo verlengt! Over 2 maandjes ga ik maar weer een keer mijn abbo verlengen en een nieuwe phone scoren
Ik hoor inderdaad ook Orange!
Voor 5 euro per maand een onbeperkt houdbare belbundel van 30 euro per maand! Leuk als je al een GSM hebt :). Dan maar geen fiets. Voor € 25 x 12 = € 300 kun je zelf ook wel een leuke fiets kopen :P.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik wil zo'n fiets wel hebben, heb alleen al nog niet zo lang geleden een Orange abo afgesloten... Als iemand nog zo'n fiets kwijt wil... Ik hou me aanbevolen :)

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

wace schreef op 18 februari 2004 @ 12:26:
Ik wil zo'n fiets wel hebben, heb alleen al nog niet zo lang geleden een Orange abo afgesloten... Als iemand nog zo'n fiets kwijt wil... Ik hou me aanbevolen :)
Heb jij een P900 bij je abbo genomen?

Zoja..wat kostte dat? Ga binnenkort namelijk mijn abbo verlengen en vind die p900 ook wel een leuke speeltje :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2004 12:29 ]

Default blanke hetero

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
EbAyzo schreef op 18 februari 2004 @ 12:28:
[...]

Heb jij een P900 bij je abbo genomen?
Uw bijnaam is Jomanda? Of heeft uw oog een lichte afwijking naar links ;)
Oftewel. Ja :)

Edit: De P900 wil ik niet kwijt hoor :) Heb 'm gehaald bij 2call.nl

[ Voor 14% gewijzigd door wace op 18-02-2004 12:31 ]

• guidooo

guidooo

Amd-64 ownage

@ johanuitenschede: vanaf 199.00 euro

@ sjohar: Ik begrijp je opmerking niet helemaal en bovendien 0.000001% is wel heel weinig hoor :P

www.bikeplanet.nl
www.biketrend.nl

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08
Tjah, of het een mooi cadeau is of niet, het doel heeft Orange wel bereikt: gratis media aandacht! Haalden ze vorige maand misschien grote aandacht door het weggeven van volledig gratis abonnementjes, deze maand gooien ze er een fiets tegen aan. Geniaal toch?

Feit is wel dat dit enkel gebeurt om 20% marktaandeel te krijgen voor moederbedrijfje Orange, dus dikke verlies zullen ze zeer zeker maken. Wat dat betreft is het niet te hopen dat ze al failliet zijn voordat ze aan hun 20% zitten...

Verwijderd

guidooo schreef op 19 februari 2004 @ 23:28:
@ johanuitenschede: vanaf 199.00 euro

@ sjohar: Ik begrijp je opmerking niet helemaal en bovendien 0.000001% is wel heel weinig hoor :P

www.bikeplanet.nl
www.biketrend.nl
Tja als ik aan een beachcruiser denk ik aan miami, easy flow langs die fietspaden van baywatch, beetje hip zijn.
Niet aan stinkende uitlaat gassen in de stad met je regenpak aan door dat rotweer hier.

Sommige dingen zijn alleen goed op bepaalde plaatsen.

Ok je moet me niet vastpinnen op het % strand hier maar veel zal het niet zijn toch?

• guidooo

guidooo

Amd-64 ownage

offtopic
Wel es op de fiets naar Zandvoort geweest naar beachbop etc.? Trendy zat hoor.
Of bijv. van Zandvoort naar Noordwijk door de duinen 'easy flowen' mogelijkheden genoeg :)
Los van dat alles zo'n fiets rijd ontzettend relaxed, je zit als een koning op dat ding en ook in de stad kan je rekenen op omdraaiende nekkies als je voorbij cruised.
/offtopic

Verwijderd

guidooo schreef op 20 februari 2004 @ 09:28:
offtopic
Wel es op de fiets naar Zandvoort geweest naar beachbop etc.? Trendy zat hoor.
Of bijv. van Zandvoort naar Noordwijk door de duinen 'easy flowen' mogelijkheden genoeg :)
Los van dat alles zo'n fiets rijd ontzettend relaxed, je zit als een koning op dat ding en ook in de stad kan je rekenen op omdraaiende nekkies als je voorbij cruised.
/offtopic
Als ik naar zandvoort moet fietsen dan ben ik 5 dagen onderweg.

Moet je eens met een beha op je hoofd in de stad fietsen, krijg je ook omdraaidende nekkies als je voorbij komt :P ik zou dan toch echt voor een niet orange variant kiezen.
Pagina: 1