Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon abbonement loopt af zonder opzegging?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk naar mijn telefoon en ineens zie ik staan "Insert Sim card" . Nu is het dus zo dat mijn 1 jarige abbonement bij T-Mobile vandaag afliep, maar je hebt een opzegtermijn. Nu heb ik een maand geleden contact gehad met T-Mobile en daar gevraagt hoe het zat met nummerbehoud en toen is mij dus medegedeeld dat ik dat via mijn nieuwe telco moet doen en dat die dan het nummer porteren waarna het abbonement automatisch wordt afgesloten.

En zoals ik al zei lijkt het er nu op dat mijn abbonement toch ineens is afgelopen zonder dat ik iets gedaan heb. Dit kan zover ik weet helemaal niet :? !

edit:

Wat ik dus denk is dat ze puur omdat ik overstap naar een andere telecom provider ze me een hak (proberen te) zetten en ze gewoon gaan zeggen dat ik tijdens het gesprek met de klanten service (om informatie te verkrijgen over nummerbehoud en opzeggen van mijn huidige abbonement) ik zou hebben gezegt dat ik mijn abbonement zodra die afloopt wilde opzeggen. Ahoewel dit natuurlijk een theorie is en nog niet getoetst aan de praktijk, ben ik bang dat dit het geval is. Want normaal worden abbonementen altijd stilzwijgend verlengt en het is wel heel erg opvallend dat dat bij mij nu niet het geval is!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 02:11 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:27
Dat kan ook niet en dat zullen ze ook niet doen. Als je afgesloten bent krijg je die melding ook niet, maar dan heb je gewoon geen ontvangst. Probeer je sim kaart eens in een andere telefoon. Grote kans dat je kaart defect is.

Verwijderd

Topicstarter
Jimsterrr schreef op 18 februari 2004 @ 01:50:
Dat kan ook niet en dat zullen ze ook niet doen. Als je afgesloten bent krijg je die melding ook niet, maar dan heb je gewoon geen ontvangst. Probeer je sim kaart eens in een andere telefoon. Grote kans dat je kaart defect is.
Heel toevallig dat mijn abbonement officieel afloopt, dus dat het jaar voorbij is op 18 februari (wat dus stilzwijgent verlengt zou moeten worden). Dus ik weet wel zeker dat het daarin zit, zou wel heel toevallig zijn als die nu ineens, exact om 12:00 s'nachts op deze dag het begeeft!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bij T-Mobile krijg je echt niet die melding. Al in een andere telefoon geprobeerd ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 21:51
bij telfort krijg je bij afgesloten abonnement ook de melding van insert sim card.... waarschijnlijk hebben ze bij klantenservice van t-mobile jouw informatie aanvraag gezien als een opzegging..... kijk ook even je contract na: wat staat er precies over de looptijd en stilzwijgend verlengen?

Verwijderd

insert sim card, betekent alleen dat je toestel je sim card niet goed kan lezen/defect, en idd als je abbo afgesloten is, heb je geen bereik meer/je toestel registreert niet meer op het netwerk.
Pagina: 1