Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] aantal vraagjes over ipaq 3950 + tomtom 2

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben nogal een PDA noob, en op de microsoft site werdt ik niet veel wijzer,

ik kan een Ipaq 3950 + 128mb geheugen kaartje + Tomtom Gps navigatie set kopen.

nou weet ik op dit moment nog niet of deze op ppc 2002 of ppc 2003 draaid, maar ik had ergens gelezen dat 2003 nogal sneller werkt ten opzichte van 2002 kan dit kloppen en is het verschil echt noemenswaardig?

stel dat de pda op 2002 draaid kan ik dan gemakkelijk upgraden naar 2003? en wat gaat me dat dan kosten?

Het gaat me vooral om de gps navigatie + flitspalen database... en meschien ga ik mijn leven verbeteren en een agenda gebruiken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2004 01:33 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

de 3950 draai standaard op ppc 2002, deze kan echter wel geupgraded worden naar ppc 2003.
En het snelheids verschil is zover ik weet inderdaad behoorlijk(moet zelf ook nog eens upgraden).
Dit omdat ppc 2003 geoptimalizeerd is voor de XScale processor

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik heb een 3970 en die heb ik pas upgraded naar 2003 maar ik ben de voordelen nog niet tegen gekomen.... :9

De kosten voor upgrade van de 3950 is € 69,00 (zie Hier)

Handige tip als je meer wil weten over navigatie kijk dan ook op http://www.pocketpc-club.nl die jongens en meisjes daar doen niet anders dan spelen met PPC 8)7

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
hmmm ok ik had gehoord dat vooral het snelheids verschil met tomTom2 nogal groot is... kheb natuurlijk geen zin in een stotterende en hakkelende routeplanner.

ander vraagje ik moet voor de 3950 + 128mb + complete TomTom2 set 450 euro betalen, is dit redelijk?

komt dan nog wel 70 euro voor het upgraden bij.... :(

nog ff iets anders is het geluid van de 3950 een beetje van kwalitiet? tis ook wel handig dat ik de routeplanner-slet ook daadwerkelijk kan verstaan B)

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2004 13:39 ]

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

als je er van uit gaat dat de 3950+TT2+europa op internet verkocht wordt voor € 795 ( zie hier)

Dan is het wel een leuk aanbod, maar ik weet niet hoe hij er nog uit ziet enz...

Over het geluid hoef je je geen zorgen te maken, het geluid bij de 5450 dat is bagger maar dat is ook een heel ander model.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ik heb zelf een 3950 met 256mb en tomtom2 op PPC 2002. Dat werkt prima. Overigens ga ik hem wel van de week updaten naar PPC 2003. Geluid is perfect. duidelijk en hard. Enige nadeeltje is de herkenning van de SDkaartje. Als je je ppc aanzet dan moet je eerst een keer de SD kaart eruit halen voordat hij hem herkend. Dit schijnt in PPC 2003 opgelost te zijn.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mildpower schreef op 18 februari 2004 @ 17:03:
als je er van uit gaat dat de 3950+TT2+europa op internet verkocht wordt voor € 795 ( zie hier)

Dan is het wel een leuk aanbod, maar ik weet niet hoe hij er nog uit ziet enz...

Over het geluid hoef je je geen zorgen te maken, het geluid bij de 5450 dat is bagger maar dat is ook een heel ander model.
795,- was idd de laatste nieuwprijs de 3950 is tegenwoordig al uit de rolatie.

die ik kan kopen is trouwens gloednieuw... zal wel van een vrachtwagen gevallen zijn. Of een of andere restpartij die opgekocht is oid. maar iig "nieuw in doos" volgens de verkoper.

weet eimand tot wanneer de 3950 verkocht is?

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb zelf beide 39xx modellen geprobeerd, en blijven hangen bij de 3970 ( Bluetooth)

icm PPC2003 is TomTom2 ideaal, goede updates van de gps, en vrij snel in berekenen van alternatieven
Ook het geluid is goed, alleen niet voor MP3 ;) mis je wat basgeluid

maar 'bram' & 'eva' zijn prima verstaanbaar

als hij idd nieuw is dan heb je zowieso nog zo'n 1 1/2 jaar garantie via Compaq/HP

mooie prijs

ik kocht mijn set compleet met 128SD voor 875 euro (incl TT2 Benelux)

[ Voor 15% gewijzigd door FreshMaker op 20-02-2004 21:21 ]

Pagina: 1