Ik heb een Amd 2500+ als ik hem op 3200+(200*11) zet haal ik een hogere score dan als ik hem op 3800+ (205*12) zet. Ik heb een DFI NF II ULTRA B en Amd 2500+ week 36 03 stepping aqzfa. Heeft iemand dit probleem ook en wat zou ik moeten verhogen?
2500+ op 3800+
En wat bedoel je met een hoger score? Meer watt? Meer toetsaanslagen per seconde? Misschien dat je ons wat screenshotjes kan laten zien waaruit blijkt dat jij 200*11 en 205*12 draait.
Al met al klinkt het ongeloofwaardig wat je zegt en geef je te weinig info aan ons om jou te kunnen helpen. Daarnaast denk ik dat je dit beter in DOC had kunnen posten.
En wat bedoel je met een hoger score? Meer watt? Meer toetsaanslagen per seconde? Misschien dat je ons wat screenshotjes kan laten zien waaruit blijkt dat jij 200*11 en 205*12 draait.
Al met al klinkt het ongeloofwaardig wat je zegt en geef je te weinig info aan ons om jou te kunnen helpen. Daarnaast denk ik dat je dit beter in DOC had kunnen posten.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Als je niet zegt welke 'scores' je bedoelt kunnen wij bijzonder weinig hierover zeggen. Sowieso constateer ik hier weinig 'probleem'. Lees het PMG Beleid eens door
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()