Messenger constant gedisconnect?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:41
De laatste 2 weken heb ik steeds last dat MSN Messenger gedisconnect wordt.
Hier heb ik nooit last van gehad en niks aan m'n pc gedaan of veranderd.
Er waren problemen met de netwerk capaciteit van Telebyte, m'n isp.
Maar die zijn immidels opgelost, dacht dat het te maken had met de problemen van Telebyte, maar niet dus.
Ik gebruik wel een modem/router, maar die staat in de bridge mode.
De internet verbinding is verder stabiel, kazaa en edonkey, etc.. draaien gewoon door.
Als iemand hier ook last van heeft hoor ik het graag, anders ga ik nog denken dat er hier iets niet pluis is.

Alvast bedankt

mijn systeem.

Verwijderd

No probs ondervonden. Gebruik zelf ook router maar geen problemen gehad. Misschien toch iets met je ISP? Heb je wel internet verder?

Misschien een nieuwe msn downloaden ipv een oude updaten. Dus even van de msn site nieuwe setup halen wil misschien helpen 8)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Ik heb hetzelfde probleem

paar uur laten kan ik weet connecten en werkt het weer een paar uur...

Heb zelf ook nog geen oplossing gevonden :(

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Komt hier laatste tijd ook voor, ook op school en ook bij vrienden. Misschien Hotmail/Ms die loopt te kutten?

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
ik heb hetzelfde probleem, is niks aan te doen volgens mij

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk even in : Software Algemeen: FAQ :) Bovenaan staan alle weetjes over MSN-Messenger. Overigens kan het natuurlijk altijd voorkomen dat de server even niet bereikbaar is. Lijkt me geen ramp aangezien het een gratis dienst is. Specifiek in MSN messenger/Hotmail niet bereikbaar? :)
Men ervaart msn status topics dus een beetje als onprettig.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dynax
Nou kijk aan, dan ben ik dus niet de enige....
Alleen het rare is dat Telebyte via het netwerk van BBNet werkt en vriend van me hier vlak in de buurt heeft ook via BBNet, en hij heeft er geen last van.
Verder heb ik,zoals ik al zei, een goede en perfect werkende verbinding.
Het is op zich niet zo erg dat de server even niet bereikbaar is, maar wel als dat om de 5 a 10 minuten voorkomt, daar wordt je heel erg moe van.
Vooral omdat het hier zo al jaren goed werkt zonder ooit problemen gehad te hebben.
Dan zal ik een mail sturen naar MSN, misschien weten die iets.

O ja, ik gebruik win xp en heb Messenger 4.6 helemaal verwijderd uit windows, dus daar ligt het ook niet aan, en gebruik de laatste versie van Messenger.

[ Voor 13% gewijzigd door dynax op 18-02-2004 08:46 ]

mijn systeem.

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:58
waarschijnlijk is je oude msn versie nog geinstalleerd, die logt telkens in met je inlognaam + password....die kan je verwijderen:

-Ga naar: Start --> Uitvoeren
-Typ in: "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"

Dan is ie verwijderd....en heb je als het goed is geen last ervan meer.

Verwijderd

veel mensen hebben last van dit probleem, ik had er ook last van, nu raar genoeg niet meer. het probleem kwam bij msn 6.1 en is vanzelf verdwenen :?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Het licht iig niet aan een provider of MSN zelf, aangezien er ook erg veel mensen zijn die er geen last van hebben. Maar misschien wil een update het doen?

DM!

Verwijderd

hierook véél last van gehad... oldversions.com
msn5.0 installen en geen probs meer.

• dynax
Nou ik heb diverse versies geprobeerd, maar het blijft het zelfde.
Het rare is dat als ik een bestand probeer te verzenden hij ook disconnect.
En ik kan ook geen geluid meer bij het beeld krijgen wanneer ik m'n webcam gebruik.
Ik heb een nieuw installatie win xp gedaan maar het probleem blijft.
Ik gebruik Zonealarm firewall, zou het daar iets mee te maken hebben?
Het adsl modem/router dat ik gebruik is een Sitecom DC-214, en die staat in de bridge mode.
Als ik em echt als switch gebruik kan ik Overnet niet meer goed gebruiken, hij ziet dat als een firewall, dus daarom staat ie als bridge, en het gamen on-line gaat ook iets sneller naar mijn gevoel.

mijn systeem.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
dynax schreef op 19 februari 2004 @ 11:38:
Nou ik heb diverse versies geprobeerd, maar het blijft het zelfde.
Het rare is dat als ik een bestand probeer te verzenden hij ook disconnect.
En ik kan ook geen geluid meer bij het beeld krijgen wanneer ik m'n webcam gebruik.
Ik heb een nieuw installatie win xp gedaan maar het probleem blijft.
Ik gebruik Zonealarm firewall, zou het daar iets mee te maken hebben?
Het adsl modem/router dat ik gebruik is een Sitecom DC-214, en die staat in de bridge mode.
Als ik em echt als switch gebruik kan ik Overnet niet meer goed gebruiken, hij ziet dat als een firewall, dus daarom staat ie als bridge, en het gamen on-line gaat ook iets sneller naar mijn gevoel.
Deinstalleer ZoneAlarm eens en probeer het daarna nog eens ? Werkt het dan wel ?
Ook alle noodzakelijke Windows-patches binnen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dynax
Ja heb ik al gedaan, en ik heb mijn machine altijd up to date.
Ik vraag me af of het modem wel goed is of dat ergens een instelling verkeerd staat....

mijn systeem.

• dynax
Het zit em niet in zonealarm, als ik die uitzet, blijft het probleem
En aangezien de router in bridge mode staat, hoef ik niks anders in te stellen dacht ik zo.

mijn systeem.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik had er gisteravond ineens last van, terwijl Messenger het altijd vlekkeloos doet :?
De eerste keer disconnecte messenger omdat de internetverbinding zogenaamd wegviel (not). Na een paar keer proberen kon ik weer connecten. 10 minuten later was het weer zover, en ik kon de rest van de avond geen verbinding meer krijgen. Ik heb het nog op een andere pc hier geprobeerd, daar deed ie ook niets...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• dynax
Ik ben er achter, het gaat niet samen met Overnet.
Allebei aan veroorzaakt de disconnect, met Kazaa werkt het wel goed.
Erg vreemd, want het heeft altijd goed gewerkt.
Misschien bij een volgende versie verholpen?

mijn systeem.

• JP-tjuh
  • Laatst online: 24-06 22:25
Ik heb hetzelfde probleem... Overnet gaat niet samen met MSN... Trouwens ook niet met America's Army... ik hoop dat de oplossing snel komt!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

JP-tjuh schreef op 29 juni 2004 @ 17:37:
Ik heb hetzelfde probleem... Overnet gaat niet samen met MSN... Trouwens ook niet met America's Army... ik hoop dat de oplossing snel komt!
Ja maar hoe kunnen wij een oplossing geven zonder dat wij weten wat je zelf geprobeerd hebt :?

Kan je wat meer info geven daarover dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is een beetje nutteloos om hier een oud topic over te schoppen. MSN is de laatste tijd wat instabiel; dat hebben al meer mensen geconstateerd. Het is echter absoluut niet nuttig om dat hier te bespreken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.