Ik draai al geruim een jaar lang programma's als Reason, Cool Edit (beide audio-programma's), 3D Max op mijn oude pc. Sinds vrijdag heb ik er een nieuwe pc bij gekocht, er een router tussen getyft en alle software geinstalleerd die ik maar nodig had. In het begin leek het goed te gaan tot m'n broertje (die op de oudere pc werkte) ineens ontdekte dat zn webcam-programma en Cool Edit weigerden op te starten.. in het opstart-proces verscheen het beruchte Rapport Verzenden/Niet Verzenden-schermpje en werd de applicatie afgesloten.
Even later kwamen deze foutmeldingen ook op de nieuwe pc voor en besloten 3D Max en Reason het ook voor gezien te houden. Als ik ze opnieuw installeer werkt alles weer leuk en aardig. Maar na 1,2 of 3 x opnieuw starten kappen ze er weer mee..
Ik zou graag snel een oplossing zien, aangezien beide computers er last van ondervinden, maar ik kan het probleem niet vinden. Misschien jullie?
Even later kwamen deze foutmeldingen ook op de nieuwe pc voor en besloten 3D Max en Reason het ook voor gezien te houden. Als ik ze opnieuw installeer werkt alles weer leuk en aardig. Maar na 1,2 of 3 x opnieuw starten kappen ze er weer mee..
Ik zou graag snel een oplossing zien, aangezien beide computers er last van ondervinden, maar ik kan het probleem niet vinden. Misschien jullie?