88-108MHZ

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
Volspammen :)
Ik heb het idee om voor eigen gebruik een zendertje te bouwen die me PC/CD/video op een draaggolf zet en dus ook over de volledige breedte van de commerciele band.
akkelijk met instelen enzo dus :)
Maaruh nu met de actie etterflits zijn er heel wat van die overijverige ambtenaren op strooptocht, bij welke veldsterkte gaan die lui nu eigenlijk moeilijk doen is nu mijn vraag??

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

als jij de hele FM band vol spamt gaan ze altijd moeilijk doen. je buren kunnen ineens geen enkel FM station ontvangen, en je andere buren ook al niet, en je overburen ook al niet :)
dan gaat er ff een pijlwagen heen...

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08
Als je niet verder dan 2 meter gaat heb je geen probleem, maar dan leg je makkelijker een kabeltje.
Als je de volledige band dan nog eens volzet...
Je kan beter een setje geschilt voor video/geluid verzenden kopen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat je hier omschrijft is gewoon radiofrequentiepiraterij - terecht illegaal omdat je anderen er flinkt mee lastig kunt vallen.

1) het is sowieso lame zoiets te doen
2) zie de GoT Algemene Voorwaarden - van illegale praktijken willen we hier op GoT niets :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.